2012年8月24日 星期五

獨孤一味

24-8-2012  (農曆七月初八)
癲人台話過幾日可能打風,咁我就要去主場入定D貨,
唔係打風就冇魚食喇!
今日早咗少少落去,點知以經見到師傅偉同Uncle兩條友仔,靜靜雞喺度釣緊,我就嗱嗱聲揾個靚位開竿,大家釣咗半個鐘都未有斬穫,當流水開始行番些少嘅時候,就開始有魚訊喇,首先Uncle中條小金古,即刻媽媽聲話D大野去X晒邊呀!跟住我枝竿又有魚食餌喇,一抽就中!上黎係條磅頭金古,我就話唔好鬧先得加嘛,師傅偉係度笑,Uncle就~~
釣咗一陣三人都各有魚中,我就再中條斤頭,跟住落黎D流水行急咗,D魚都收哂口,我同師傅偉就收埋D野上番橋面釣烏頭,釣咗一個鐘度,粒浮波郁都未郁過,Uncle都捐番上黎劏魚,望吓個錶都成十點幾,都係執野走人去宵夜好過喇!


D大金古開始埋位。

今季最大呢條囉,得斤頭咋。


今晚嘅收穫都幾好,夾埋都有兩斤幾。


沒有留言:

張貼留言