2012年8月25日 星期六

唔食膠粒食麵包

25-8-2012  (農曆七月初九)
今晚食過番尋味,18:10就落到主場,諗往釣番噚日果個得食位,點知去到就見Uncle一早就落到黎,仲比佢坐咗果個位,冇計喇~鬼叫自己黎得晏咩,咁我唯有喺佢側邊釣喇!
喺我未黎嘅時候,佢以經釣咗一條幾両嘅小金古喇,我都速速落竿至得;落餌冇奈,我枝竿有魚試餌喎,想話等條魚食深D,點知Uncle呢個茅王即刻喺側
拉竿,佢口餌一郁,食緊我口餌果條魚即刻停口,轉而過去食佢口餌,咁就比佢偷咗條魚喇,上水都有十両。
又過咗一陣,同一件事又發生多次喇,佢又再中多條,有冇攪錯呀,以前D釣友話佢釣魚專打茅波我都唔信,呢次信到十足十呀,咁我又唔會話佢嘅,咁就咋帝話呢度唔老利,等我擺過D睇有冇運行至得!
過到另一位置,落餌冇奈,枝竿頭郁咗一吓,跟住就成枝竿彎哂,我好快咁抽竿,中咗!!好強嘅拉力,唔似係金古,莫非係烏頭,喺呢一兩秒我個腦以經閃出幾個答案,都係集中精神對付條魚先,磅頂喺呢個時候又發出刺耳嘅叮叮聲,D聲一停落黎我就快攪幾吓,跟住條魚再發力想往樁柱衝,我就
實個線杯,頂佢一陣唔比佢再出線,再追返幾手以經上到水面,見魚喇!原來係牛屎,唔怪之得咁好力水喇;條魚見大勢已去,即刻就反肚投降,大戰結速,我就好小心咁由條〝喇〞度
佢上黎,望吓Uncle,原來佢喺度睇到眼金金;我就將條魚解勾入埋生籠,落餌繼續,之後再釣多條大眼添,而Uncle果邊就再冇進賬。
一心想用麵包釣金古,點知反而釣到牛屎,真係詁佢唔到;我再釣多一陣又到收工時間,跟手執埋D架生去宵夜喇!

牛屎唔食膠粒走黎食麵包。

釣唔到金古,反而中大眼
同斤幾牛屎 。

聽日去探二公主同乖孫,順便攞埋呢兩條魚比佢食。


沒有留言:

張貼留言