2012年8月21日 星期二

無心之得

21-8-2012  (農曆七月初五)

今日先得閒D,執起D架生就落主場過吓;落到去開好竿釣金古,釣咗一陣都係D泥鯭化餌,點知見有箕烏頭喺度示威巡遊,大約都有三二十條,我即刻換釣組,落潯半水,一落餌即時有魚咬,但係因未天黑,D魚比較精口,一食就走,抽過幾次都唔中,咁我就等佢食深D先抽,果然有較,輕輕一提就感到有魚拉落去,順勢一抽,中咗!!收到上水面,諗吓點攞條魚上黎,因為呢個位係釣開金古嘅,得條〝喇〞位,但係都要上架!!咁我就好小心咁將條烏頭由條〝喇〞果度慢慢抽上黎,好彩又上到,即落生籠;再落餌即有魚接,又中!!呢條就大D喇,都有兩三斤,今次冇咁好彩喇,離水一半即爆咀,剩係釣到條烏頭副假牙上黎,唔係喇,開番枝撈箕先,上車度攞出撈箕再捐番落去釣過,好彩基烏頭未走,呢個時候釣友Uncle又到場加入戰圈;我就一連再起多兩條,Uncle就中三斷三,大戰咗一個鐘度,基烏頭就消失得無影無蹤,開始行大流,我地又轉釣金古,跟住落黎梗係魚訊全無喇,釣到21:00都係冇魚食餌,咁我見Uncle冇魚中,就比咗一條烏頭佢,等佢番去有得交差,我就執埋D架生,去食晚飯好過囉!

專登釣佢就冇,失驚無神又蹤埋黎!

喺果個位,釣到都未必上到,有幾條釣得到上黎都算好彩囉!


D海烏頭仲未夠肥大。


沒有留言:

張貼留言