2012年8月27日 星期一

呀蘭嫁呀瑞

27-8-2012  (農曆七月十一)
今日我早D落主場,坐番個得食位,呢頭開好竿,果頭Uncle同師傅偉都落到黎,Uncle即落竿離我唔夠兩呎作釣,師傅偉就去咗另一井度開竿,佢話費事中魚時D魚線打哂交!
釣咗一陣,我枝竿有魚訊喇,而Uncle呢條友仔又重施故技,佢輕輕一揚竿,我嘅魚訊就消失喇,原來條魚又過咗佢果度食餌,咁我就學足佢嘅招數,又攞起支竿係咁抽,卒知D魚比我呢個動作嚇到走鬼哂,我眼尾見佢望實我,又唔敢出聲,我就由心笑出黎;又釣咗一陣,佢枝竿首先有魚訊,我就等條魚就到釣嘅時候,又將我枝竿連抽幾吓,即時停哂口,佢又望一望我,跟住我就話:「D魚咁精嘅,抽幾次都抽唔中」!卒之佢知道我喺度發爛渣,屎屎氣搬過去我噚晚中牛屎果個位度落餌,而師傅偉就只係喺道冷眼旁觀,特然氣氛沉哂,跟住大家都冇出過聲。
又過咗一陣,我枝竿有魚食餌喇,冇條友仔喺度攪攪震,條魚食餌就好正常,感覺到釣我就抽竿,中咗!!收上黎係條半斤十両嘅金古,即入冰箱;跟手執埋D架生同佢地講拜拜喇!本來平時都冇咁快走嘅,時間都係九點幾,不過再釣落去都冇
,唯有走人去宵夜好過~

須然得一條,但係都總算係條爭氣魚。

條金古都有半斤十両。


釣完呢條魚,希望條友仔以後改吓D釣品喇!


沒有留言:

張貼留言