2012年9月1日 星期六

麵包孖寶

1-9-2012   (農曆七月十六)
今日落咗幾場大雨,諗住唔去釣魚,但係當師傅偉來電問落唔落去釣番轉,我條釣魚虫即刻活躍起黎,即答跟住到,跟手執埋D架生就飛車落主場。
落到去原來我最早到,開好竿釣金古,師傅偉又到埋,一路都有魚訊,不過好怪,我地抽極都唔中,跟住教我地釣金古果個大師傅都黎埋,佢一睇就話呢D唔係金古魚訊,有可能係烏頭,我同師傅偉就話:「D烏頭點會食得咁細力
,你釣條上黎我地就寫個服字比你」!話口未完,大師就話中魚,上到水面原來真係烏頭,可惜撈箕都未放到落去就斷魚收場,我地速速換過釣組,一放落去就有魚接餌,果頭大師又上魚,我都唔弱都中番條,跟住我地三個人夾埋都斷咗四五口,地方淺窄,條魚大D都好難上,連斷幾條,D魚就嚇到走鬼哂!
又釣咗一陣,魚訊又開始有番喇,但係食得好精,食極都唔到釣,呢次我就首先換番金古釣組,落第二口餌就中條磅頭金古,跟住佢地都換埋釣組,之後佢地都中魚,我就再中多條,一連釣咗幾條又靜哂;望吓D水,差唔多漲到上黎喇,今晚大潮,會漲到1.8米,既然大家都有魚中,都係執埋D架生,有魚留番聽日釣,齊齊去宵夜好過喇!


番到屋企,大人未瞓,同我影幅相先。

呢對就係食麵包嘅孖寶咧!

烏頭斤頭,金古磅頭&十両。

沒有留言:

張貼留言