2012年9月6日 星期四

樣樣有

6-9-2012  (農曆七月廿一)

今日同大人約埋大姨,落筲箕灣「東盛」飲下午茶,三個人都係食咗百零蚊,仲好飽飽添,大人就話今晚都唔食飯囉,我即刻打蛇隨棍上,咁我去釣魚喇,佢就話你米去囉!哈哈~得咗。
番屋企執埋架生直跴主場,落到去居然冇人係度喎,咁我就開好竿,落餌喂泥鯭,喂咗十幾口餌,終於比我釣條金古,解勾落生籠一腳踢!落餌繼續;天開始黑,泥鯭收口,又冇金古魚訊,正想攞枝水飲吓,見到枝竿比魚拉住落,好彩仲有隻手,一手拿起枝竿,往上一抽,連攪七八吓,見魚喇,原來係大眼,跟手入埋生籠,再落餌又中,都係大眼;心諗唔通有成基大眼喺度,嗱嗱聲再落餌!過咗一陣,又有魚食餌喇,震震吓咁我就以為係金古,一抽竿我就知賴野喇,好重手,連攪四五吓,磅頂又響,叮叮叮叮...,一路收一路響,再睇佢標水嘅速度,唔使問梗係烏頭喇,上到水面想話攞撈箕,攞得黎條魚又爆咀!收番條魚線上黎,見到隻勾直咗,而家知點解我話賴野喇,因為釣開金古,隻勾丁屎咁細,鐘條大烏頭埋黎,你話點頂!嘅然有烏頭,我就即刻換釣組,勾過舊餌落去,呢次我落一噚水,過咗半分鐘度就有魚埋黎食喇,食到咁上吓我就將枝竿輕輕一提,即刻就有鼓拉力往下沉,順勢一抽即中,又係好重,雖然磅頂都有響,過我一手都唔放比佢,連攪咗十幾吓就將條魚收到上水面,我先將條烏頭離水一半,以免佢有機會鐘頭,再小心由條〝喇〞果度伸枝撈箕落去,呢次佢冇得走喇,喺條〝喇〞度抽上黎,條魚機乎都唔夠過,呢條烏頭足足有三斤,解勾即入冰箱,落餌繼續;又釣咗陣,D流開始急,冇魚開口喇,跟住執好架生,收埋D魚穫,跟住去宵夜喇!

今季第一條過三斤嘅烏頭 。

又係食麵包孖寶 。

仲釣多兩條大眼倉添 。

今晚樣樣有 。


「同場加影」5-9-2012  (農曆七月二十)
噚晚釣嘅兩條金古仔,見冇勿驚喜,所以冇寫Blog。


沒有留言:

張貼留言