2012年9月8日 星期六

失魂魚

8-9-2012  (農曆七月廿三)
今日星期六,早半個鐘落主場喂泥鯭;天未黑,D泥鯭多度舊餌未到釣層就以經比佢地化咗,係咁落餌,都唔知換過幾多口餌喇,我諗冇五十都有四十口!
收太陽喇,早幾晚都係喺呢個時候,D烏頭大軍就會出現,我就打雀咁眼睇住竿頭,有冇烏頭嘅魚訊,過咗一陣,師傅偉又到咗,佢開好竿坐定定,兩個儍佬喺度等運到,我地兩枝竿都有輕微嘅魚訊,較為大力D嘅我地就抽竿,只係釣上黎嘅唔係泥鯭就係梳蘿,仲釣到條雞泡添;天都黑齊都未有一咀似樣D嘅魚訊,我地就喺度天南地北咁吹水,特然間師傅偉之竿比魚拉到幾乎跌落水,佢好快手一抽,中咗魚,跟住我枝竿又比魚拉到彎哂,我一攞起枝竿都唔使抽,以經知道中咗喇!佢又攪,我又攪,好彩兩條魚分開走,好快大家都由條〝喇〞度收咗兩條魚上黎,兩條都係大眼
,放入生籠,落餌繼續,一路釣到水漲到腳先至娟番上橋面,見時間尚早,就用浮波掟出去睇有冇烏頭玩,點知都係得過等字,釣到十一點,兩個浮波都未郁過,都係執埋D架生,齊齊去宵夜好過喇!

又有大,都幾大條吓 。

麵鼓醬蒸黎食~正 

沒有留言:

張貼留言