2012年9月10日 星期一

唔聲唔聲嚇你一驚

10-9-2012  (農曆七月廿五)
今日打開個雪柜,發覺冇哂貨,咁就梗係要落主場攞番D貨喇;到咁上吓就起架生,落商場買半磅麵包,直跴主場。
落到去以經見師傅偉、Uncle、大師傅三個喺度釣緊烏頭,仲釣咗幾碌添,我就嗱嗱聲揾個位開竿,一落餌即刻有魚食,發覺唔係烏頭果種食法,我靜靜雞收番舊餌上黎,換過金古釣組落去,唔夠半分鐘,見竿頭一彎,我就抽竿,好大嘅拉力,快手收幾吓,磅頂又發出叮叮聲,再追番幾手以經見魚,嘩!!一大餅野喺水面度片水,片到啪啪聲,佢地即刻望哂過黎,金古一離水就唔郁,我就好小心用撈箕由條〝喇〞果度攞條魚上黎,條金古喺今季都算大野,望落去都有斤頭過外,解勾落生籠,即刻落餌繼續;呢個時候,各人都換哂釣組,跟住幾枝竿好似彈鋼琴咁,又彈下上又拉吓落,中完又中,各人都中幾條,有D仲爆咀、斷勾,總之未得閒過,仲有一兩吓係中老烏,將幾條魚線炒埋一碟,媽媽之聲四起,卒之釣足兩個鐘先至停口,一冇魚訊就攞D水出黎飲吓,大家正在有講有笑之祭,特然大師傅大聲叫:「你枝竿呀」!我以經見之竿頭即時飲水,即刻快手抽竿,都唔係好勁啫,幾吓就收條魚上黎,原來係條大眼喺度攪攪震,解勾即入冰箱;見佢地仲喺度釣緊,我就執埋D架生,同佢地講拜拜喇!

呢條算係近期最大架喇,都係斤鬆D !

詁唔到斤頭金古依家先至出現 。


豐收嘅一晚 ,四條金古,加一條大眼




沒有留言:

張貼留言