2012年9月4日 星期二

下價野黎喇

4-9-2012  (農曆七月十九)
今日倍大人食埋晚飯先至去釣魚,所以落到主場都好晏,所謂晏其實都係六點鐘度;一落到去以經見D鐵腳喺度釣緊,嗱嗱聲開好竿,一落餌就有魚訊喇,梗唔係金古喇,邊有咁好魚吖,都仲係D泥鯭喺度化餌啫;喂咗一陣泥鯭,開始感覺有金古食埋黎喇,首先見Uncle枝竿頭彈起,佢好快一抽,中咗,快手攪咗條魚上黎,生籠都唔落,就咁用個桶載住就算,因為佢知道釣金古要掌握黃金半小時,所以解魚後要盡快落餌,當佢攪緊嘅時候,我枝竿頭以經震震吓咁比魚拉落去喇,我順勢一!即中~上黎都係半斤十両金古,我就一定用生籠架,將條魚養住,番到屋企都仲生;釣完呢兩條又靜哂!又過咗一陣,開始有番D魚食餌喇,似乎係烏頭喎~各人立即換釣組,當時D流水都幾急吓,而我落果粒鉛就比佢地嘅鉛較大,所以會定D冇咁漂;條魚食咗我舊餌幾吓,我就輕輕往上一提,立即感到有鼓沉重嘅聚力,說時遲,那時快!咁我就使勁一,再連攪幾吓,一路頂一路攪,原全唔比條魚有机會開尾,因為釣兩潯水,所以好快就將條魚收到上水面,今次Uncle同我撈魚,我就連聲唔該哂!將條烏頭入埋生籠,落餌繼續,一落即有魚接餌,呢次食得好狼屎,成枝竿拉到彎哂,一即中,又係好容易收到上黎,入埋生籠;呢個時候,望望師傅偉,佢呢幾晚,揸咗枝善良之竿,未發過市;我再落餌,但呢個時候,真係三枝竿都冇郁過,跟住大家又有時間吹水喇!再釣多陣諗住走人,早D番屋企,點知落大雨,一落就落咗成九個字,我地等到停雨先捐番上橋面,執埋D架生,番到屋企都十一點幾喇!

今晚又中食麵包孖寶。


今次D烏頭大條夾肥美,成兩斤幾一條。

金古我睇都釣得七七八八喇,接住落黎就係玩烏頭喇!


沒有留言:

張貼留言