2012年9月16日 星期日

釣下價野都爭

16-9-2012  (農曆八月初一)
今日18:00落到去釣魚,我睇都係釣得果兩個鐘度,因為睇過天聞台話21:30D水會漲到兩米,米八都濕腳喇,仲話兩米添。
捐咗入去橋底,啱啱擺好個陣,Uncle就到喇,開頭大家落竿嘅位置都有兩三呎距離,點知我果邊開始有魚訊,跟住仲起咗條小烏添,當我再落餌,又有魚食餌,而佢果枝竿郁都未郁過,佢即刻收起枝竿,走埋過黎用手繩拍住我釣,點知D魚都係冇食佢嘅餌,但係我枝竿就好明顯食過不停,當我中第二條小烏嘅時候,佢又換番枝竿黎釣喇,今次唔止拍住釣,跟本兩條魚線距離唔夠三寸,點釣呀!跟住我又中第三條小烏喇,兩條魚線拍咁埋,一中咗魚緊係〝Q〞埋一齊喇,收到上黎,我都費事解勾,用較剪剪鬼斷條魚線,即刻收埋D架生,我話:「我唔釣喇,比你釣埋佢喇」!跟住捐番上橋面,掟浮波出去,睇有冇大海烏釣吓,一路都冇魚訊;過咗一陣D水都漲到浸腳喇,呢個時候見〝茅王Uncle〞上番黎喇,仲笑笑口抽住兩條烏頭,我心諗,唔係識你咁奈,真係一腳伸你落海;跟住我冇彩佢,執埋架生走人去宵夜喇!


烏頭仔都有幾條釣吓 ,過釣得谷鬼氣囉!

細細地,用黎蒸蒜頭豆鼓都幾好味

沒有留言:

張貼留言