2012年9月13日 星期四

獨孤一味

13-9-2012  (農曆七月廿八)
釣魚虫咬,今晚食咗飯先落主場,落到去Uncle同大師傅以經喺度釣緊,我準備落竿,大師傅就中魚,同佢撈埋條魚上黎,都有斤頭;攪掂哂我就落餌喇,一落就有魚食餌,抽咗兩竿都唔中,跟住D流就行急咗,D魚就收哂口;都要釣架,餌落餌上,原封不動。
過咗個幾鐘,D流開始慢番,即刻就有番D輕微魚訊,D魚食得好精,食一口就要等十幾秒先番再食一口,冇話連食嘅動作;我即刻改變戰畧,勾粒細D嘅餌落去,當佢食得較為大力果吓就抽竿,一抽即中,上黎係條幾両金古,須然細咗D,不過戰畧成功,落餌繼續;又過咗一陣,D魚又係咁食餌,我又用番剛才咁嘅戰術,果然又中,今次呢條就有D力喇,我攪咗幾吓,條魚就扯到行,磅頂即時又叮叮聲,頂咗三四秒,即刻再收,今次就好順收到上水面,睇落好大餅,唔敢直上,大師傅就同我撈魚,中咗條大野,個人即刻精神哂!將條魚落埋生籠,下餌繼續;呢個時候,大師傅同Uncle都各中一條,我亦都唔弱,一抽又中,上黎都係斤頭金古,跟住Uncle再中多條D魚就收哂口喇!望吓個錶,原來咁快又成十一點嗱,今次就齊齊執野,鬆人去宵夜喇!

又中斤幾嘅金古 。


換個角度都係咁大餅 。

兩條都係差唔多咁大條 。


金古越釣越大 。




沒有留言:

張貼留言