2012年9月14日 星期五

勾都拉直

14-9-2012  (農曆七月廿九)
今日攞埋幾條魚去D公主度,一番屋企,即刻執架生落主場,落到去以經見D隱膽釣腳係度釣緊,佢地以經有魚中咗,咁我都唔好執輸,速速開竿,點知可能我黑仔,落咗餌之後,兩三個鐘,幾枝竿郁都未郁過;九點幾Uncle走先,剩得我同師傅偉喺度吹水,踎到十點,D流開始慢咗D,我枝竿頭就輕輕比魚拉咗幾吓,黎料喇!當佢再較為大力D拉嘅時候,我就快速抽竿,中咗~嘩!!好猛嘅拉力,攪咗兩吓以經再攪唔郁,唯有屎頂,磅頂又發出叮叮聲,頂咗四五秒諗住再收,噢~輕哂#開頭以為比佢飛埋樁Hi斷繩,點知收番上黎睇,原來隻勾比條魚拉直咗;等咗幾個鐘先有魚中,可惜又走魚,嬲到手都震埋,震都要挷過隻勾落去,今次換隻大少少嘅勾落去,睇佢點拉得直;呢個時候,師傅偉又中魚喇!上黎係條磅頭金古,即刻比捧場客打劫;過咗十零分鐘,我又有魚食餌喇,今次食得仲細力,師傅偉就話梳羅仔啫,但係我就唔敢大意,對眼望實竿頭,特然枝竿頭彈起咗,我就一抽即中,又係好重手,頂吓收吓幾個回合,見魚喇,睇住條魚高速喺水中打轉,你個心都米話唔十五十六,收到埋黎好彩有師傅偉幫拖,撈箕上水,條魚睇落都過斤;走咗一條,好彩又中番條,師傅偉就話:「你今晚唔洗瞓唔著喇」!
跟住再釣多陣就執埋D架生,有魚留番聽日釣,兩個傻佬就一齊去宵夜喇!

呢輪中親D金古都係斤頭 ,力水猛都不得了。

今季D金古同上季嘅釣法又唔同咗,唔通D魚都會進化嘅!




沒有留言:

張貼留言