2012年9月3日 星期一

有講有笑又一晚

3-9-2012  (農曆七月十八)

今日嘅釣手又係我、師傅偉、Uncle;落餌即比泥鯭化餌,三條友仔一味勾餌、落餌、收繩,成大半個鐘都係做同一動作,過咗一陣,今次我第一個有金古魚訊,而Uncle亦冇打茅波,條魚食到震震咁吓拉落去,抽竿即中,跟住就到Uncle有魚食餌,佢既然唔打茅波,我亦無謂攪破壞,佢又好順利咁中魚,跟住再比佢釣多條添,不過好細條,即捕即解;我心諗...大家咁釣魚你話幾好呢!至於師傅偉呢,仲未開齋喎~話口未完,只見佢一抽竿就成枝竿彎哂,見佢咬實牙關係咁頂係咁收,條魚走嘅速度好快,唔駛問又係大老烏喇,我同Uncle就嗱嗱聲收起D繩,費事炒哂粉,幾個回合條魚上到水面喇,仲喺度〝噼叻啪咧〞!好大條喎~我就即刻攞撈箕由條〝喇〞果度伸落去撈魚,點知都未到水,己經聽到師傅偉「噢」一聲,即刻靜哂!又比條魚KO~我地一見有烏頭出現,即刻換釣組,不過D烏頭唔多,相信都係得幾條路過,只有Uncle釣到條唔夠一斤嘅烏頭仔,佢就用個桶裝D水養住先,點知佢一行開,條烏頭就跳咗出黎,仲由鐵絲網D窿跌番落海,條魚真係夠運,番去要還神,我就同師傅偉笑到收唔到聲。又釣咗一陣,D流又大咗,粒餌落咗去成五分鐘都冇魚食,我睇都係咁先喇,大家執埋架生去宵夜好過囉!今次須然我中得一口,但係大家公平釣魚,嬴番友誼,所以今晚釣得特別開心呢。

今次享受完「過程」,好早就番到屋企喇。

得條半斤十両嘅金古都好過冇。


沒有留言:

張貼留言