2011年5月6日 星期五

去南丫煤橋揾老友

6-5-2011  (農曆四月初四)   
今晚又同「高橋雪也」去南丫煤橋癲番晚,
佢今次上五樁,我就依然上大樁。
六點半鐘上到去我就又係開兩枝竿沉底搏符
碌,一枝十零呎半水釣鱸。第一口餌放落
去,枝竿頭就郁喇,幣!!撈箕擺咗喺另一邊,
攞得撈箕,隻以經〝咧咧〞聲出線,到我
執起枝竿,條魚已經開尾,頂咗兩三個回
合,輕晒~斷線收場!嗱嗱聲將搏鬥時整花
咗果D線剪除,挷過鈎再落餌,唔夠一分鐘
又黎料,呢次我到佢實,梗係冇得走喇,
三兩吓就撈箕上水,條花鱸四斤倒喇!果時
都係七點幾,點知又係一條到尾,沉底果兩
枝郁都未郁過,到深夜點半鐘,執野準備走
人,枝竿又響鉸,拉得隻蝦咁行,我就以為
中咗,順勢一揪,再攪幾野,感覺咁輕嘅,
收上黎睇,隻蝦比條鱸咬屎咗,望吓個錶,
仲有十幾分鐘黎接我地架艇先至到,好!!釣多
口餌先,跟住都係水靜河飛!卒之屎屎氣清
理好釣場,執野走人,埋香港仔宵夜!
送咗高橋番北角,自已番到屋企都成四點
囉!

向目的地進發。

娛樂不忘工作。

都係鱸鱸夠老友。(自拍)



中三口得一條都唔錯吖。



坐喺度冇勿世藝,影吓相好過。



番到屋企準備劏魚。

沒有留言:

張貼留言