2013年2月18日 星期一

開年魚

18-2-2013  (農曆正月初八)
過咗人日,又開始去做碼頭呀伯喇!今日嘅天氣冇得頂,又暖又冇乜風,喺街市執沙呀蚊蝦就直跴主場;落到去見仲落緊流,慢慢開好竿就同D老友吹吓水。
釣咗四五個鐘,連流都轉埋,三枝竿郁都未郁過;新正頭第一擊,冇理由吉箱而回,咁就同自己講,釣唔到魚唔准走,呢次破斧沉舟嘅想頭,終於喺幾分鐘後實現喇,竿頭嘅鈴聲響咗幾吓,我即刻執起枝竿,見條魚線向左快速打橫走,埋咗樁添,咁我就慢慢收繩,想將佢拖番出黎,點知條友仔又好快咁標過右面樁柱,因為Hi住樁我就唔敢用力,當我想頂番佢出黎之際,條魚就發力一衝!噢~輕哂*#≒@唔係雅,蛇年第一條魚就走咗!開頭以為斷線,收番上黎睇隻勾仲喺度喎,魚線絲毫無選,只係冇咗隻蝦,呢條魚都算食得精囉。
嗱嗱聲勾過隻蝦落去,今次當隻蝦落到唔夠十呎,條魚就埋黎搶餌,竿頭比佢一拉就彎哂,咁我就順勢一抽!又輕哂~收番上黎隻蝦仲喺度,只係比條魚咬C咗!!有冇攪錯....依家D鱸真係進化咗?食得咁鬼精嘅~
又再勾過隻全場最生猛嘅蝦落去,過咗唔夠一分鐘,竿頭點咗幾吓,跟住就重重咁拉落去,一抽竿就感到結結實實咁中咗,快攪五六吓,條魚想發圍,頂佢幾秒,再放兩三呎佢走吓,再頂!今次一頂就唔同佢客氣喇,使出終極一招「無敵風火輪」,好快咁將條魚升上水面,到咗水面條魚都有幾次爭扎,我左手提竿,右手飛個撈箕落去,好順利就將條魚攞咗上黎,大戰結速!
目的以達,將條魚即入冰箱,執埋D架生去宵夜,番到屋企都三點幾囉。


頭威頭勢中番條開年魚 。

呢條花鱸都幾肥吓


中條兩斤半花鱸黎開年 。


沒有留言:

張貼留言