2013年2月1日 星期五

好彩識走位

1-2-2013  (農曆十二月廿一)
今日冇乜野要做,到咁上吓就落街市執廿隻蝦,落主場踎番幾粒鐘先。
落到去開好竿(一枝半水釣鱸,一枝沉底博大霧),坐定定等運到;過咗個幾鐘,原全冇料到,只係比雞泡
咗我兩隻蝦,呢個時候師傅偉又黎到,佢就娟入橋底搏殺;一路大家都冇聲氣,望吓個錶又到十點,唔係喇!一於轉位釣多半個鐘。

咁我就搬D架生過另一個躉頭,首先搬咗枝鱸竿過去,跟住再搬其他野,啱啱番轉頭就見枝竿比魚拉咗幾吓,我即刻加快腳步,呢個時候已經響鉸,埋到去放低D野,條魚拉住條線走咗起碼六七呎,我執起枝竿就發力一頂,連攪七八吓,發覺條魚以埋咗樁,就一就佢再頂,今次一頂條魚就出番黎,機不可失,出力快攪十幾吓,見魚喇,條花鱸都幾大吓喎,有捧場客做魚童,一上水就直入冰箱,好彩識走位,如果唔係又聽龜!跟住換過花咗果D線,落餌繼續;話就話釣多半個鐘,其實邊止吖,足足釣多成個鐘,到咗11點,我地就真係執埋D架生,走人去宵夜喇。

番到屋企嘈醒咗大人,佢同我影相,仲話有一條釣吓算好彩喇 。

條花鱸夠哂肥美 。


又有得向大人耀武揚威 。


呢條花鱸大過早幾晚果條,今次呢條係四斤半 。



沒有留言:

張貼留言