2013年1月29日 星期二

有湯有餸

29-1-2013  (農曆十二月十八)
今日天氣暖番,我睇D鱸開番口喇掛!落街市執廿零隻蝦,18:30落到主場,都唔敢厚望,所以都係開一枝竿釣鱸,一枝沉底搏符碌。
釣咗陣,師傅偉又黎到,我話D流都仲好急吓,咁佢就唔開竿住瞓陣先;呢個時候,沉底枝竿響咗吓鉸,我即刻執起枝竿,拉咗兩吓,好輕力,唔方大野,當佢有一吓大力D我就抽竿,一抽以經知係坑簾,收佢上黎就地正法,當我好小心咁解緊勾時,見枝鱸竿比魚拉咗幾吓,我即刻放低D野,飛身埋去攞起枝竿,輕輕手收兩吓線,條魚即時搶餌,順勢往上一抽,中咗!!快手攪咗六七吓,感到條線Hi住樁,即時停止收線,仲放番幾呎佢走,睇住條線一離樁就唔理三七廿一係咁收,唔駛十秒就將條魚扯到上水面,見條鱸都有兩三斤,即落撈箕上水,落好生扣,攪掂哂先去叫醒師傅偉,話比佢聽D鱸開口喇,跟住佢先至起身落竿。
又釣咗陣,D流水都轉埋,再冇魚食餌,既然揾到餸,要揾野煲湯得架!即刻轉釣組,走去叫埋師傅偉,齊齊釣石狗公,釣咗一陣,見都夠煲啖湯喇,又到十點,都係時候收檔去宵夜喇!


起碼有條鱸釣吓先至過引加嘛。

水口暖番D就有鱸開口。



百鳥朝皇圖。

呢條花鱸唔係好大,得三斤咋。


沒有留言:

張貼留言