2013年1月22日 星期二

乖孫洋洋又黎喇

22-1-2013 (星期二)
今日乖孫洋洋話要黎探我,咁我就同大人去港島机鐵站接佢,先去銅鑼灣「皇室堡」影果D卡通人物喎!大人同佢地上咗去,我就喺附近(看車)等佢地。










影完相就黎我屋企喇;一黎到就要招呼乖孫開餐先,佢媽咪喂D糊仔比洋洋食,呢個小朋友飲奶就嘛嘛地,一食糊仔就食到「答答」聲,仲好攪笑添喎!

你地睇我個樣~








洋洋食飽飽再飲D水,同我玩咗陣就瞓覺覺豬喇。






到咗晚上,姨甥世文兩公婆都黎一齊食晚飯,佢地第一次見乖孫洋洋。

洋洋應該叫佢做表舅父。


輪都輪到我抱吓乖孫喇掛!



大公主(洋洋嘅大姨媽)又爭住抱。

洋洋老豆放工趕黎,即刻抱番個乖女先。

開餐喇....呢條係「沙巴老虎」,蒸得幾好。

隻炸子雞都唔錯,皮夠脆。

依家D酒樓嘅甜點心多數都係壽桃,幾好吖。

今餐都幾好,各人都食得好滿足。



公公食飽就有力同洋洋玩喇。





乖孫洋洋又話眼瞓,要番屋企喇拜拜!


沒有留言:

張貼留言