2013年1月16日 星期三

係咁意喇

16-1-2013  (農曆十二月初五)
聽日要去退休會食飯冇得釣魚,所以今日點都要去釣番轉喇。
師傅偉執定虾,而我就過去攞,再直跴主場,一去到開好竿就捐入橋底搏殺,到天都黑齊都冇料到,跟住爬番上黎踎躉頭;落餌冇奈,枝竿頭微微點咗幾吓,跟往一野就拉到響鉸,我攞起枝竿就抽,緊哂手,再攪幾吓,噢!!輕哂~收上黎睇冇咗隻蝦,冇理由,唔通爆咀!費事諗佢,落餌再釣;唔夠一分鐘,竿頭又係咁點咗幾吓,呢次我就即刻揸住枝竿先,果然又係一吓好大力咁鋤落去,今次唔抽竿睇定D先,跟住再黎拉竿,呢次我知係乜野喇!係墨魚囉~咁我就慢慢收繩,一路帶到佢上水面,正想落撈箕,點知條老墨好鬼精,一見我飛個撈箕落黎就即刻放口,跟往好似噴水機咁,一噴就走咗,哈哈!!都幾好玩,仲爭D撈到佢添。
隻蝦比佢咬剩一半,唯有再換過隻蝦落去囉;又釣咗一陣,竿頭又郁喎,唔通隻衰野又走黎攪攪震!我揸起枝竿先,佢又開始發力喇,今次只係拉咗一吓就停咗,咁我就試吓慢慢收繩喇,攪咗幾吓,唔係喎,有野拉住個喎!拉扯咗幾吓,谷鬼氣發力一抽,跟住就係咁攪,好快就上到水面,呢次原來係條鱸仔,見咁細條,費事洗撈箕,成條飛佢上黎,解勾直入冰箱。
呢個時候,師傅偉黎到,佢就喺橋面開竿,落餌冇奈就見佢中條鱸仔,即刻就比捧場客打劫,過咗一陣,我又再中多條鱸仔;時間過得好快,又到十點喇,今晚係咁意釣住兩條先,有魚留番下次釣,跟住齊齊執埋D架生,走人去宵夜喇。


好彩花鱸仔都有兩條 。


冇大嘅就釣兩條細嘅補數。


沒有留言:

張貼留言