2013年1月27日 星期日

石狗天下

27-1-2013  (農曆十二月十六)
呢排釣咗六七晚都冇鱸魚釣到,但係自已又大,為有喺雪柜攞盒千年蝦仁,落主場釣吓石九仔,好過喺屋企變化石吖!
落到主場,見章哥喺度釣緊,我開好竿先釣沉底,章哥問我點解唔釣鱸,我話都冇買生蝦,一心落黎釣吓魚仔之嘛!佢就話叫我開多枝竿釣鱸喇,橫掂有大把生蝦,搏吓符碌都好吖~都好喎!咁我就攞佢兩隻蝦,開竿釣鱸;到六點幾佢就走先,臨走仲比埋幾隻蝦我添。
到八點幾轉埋流,釣鱸枝竿郁都未郁過,沉底就釣咗條幾両沙鑽;唔係喇,釣鱸枝竿由佢擺喺度,都係要轉吓牌頭,釣石狗仔玩吓好過喇,跟住一路都係釣石狗,到十一點就收竿,收番釣鱸隻蝦上黎仲生猛過我,跟手執埋D架生鬆人番屋企。


海裹面剩係得石九公咋 !


劏好魚,攪掂哂D釣具,冲埋涼,見章哥醒我果幾隻大蝦咁鬼大隻,唔好嘥,魚唔食人食,整番個靚宵夜自己嘆吓至得。 

雙旦肥牛大蝦湯麵,係米好正呢!


同場加影  

26-1-2013  (農曆十二月十五)
又係齋釣石狗。 


沒有留言:

張貼留言