2013年2月27日 星期三

黃金半小時

27-2-2013   (農曆正月十八)
前言:屋企隻貓BeBe病咗,唔食野又三四日都冇便便,同佢睇獸醫,先照X光,仲要抽血化驗,獸醫話佢腎衰竭,又打消炎針,又打皮下水,要留醫一晚吊鹽水,見隻貓貓好似唔舍得我地走咁,大人就痛哭,我就安慰佢,話留一晚對隻貓好D,咁就將隻貓留低。
第二日去獸醫度探佢,見隻貓吊緊鹽水,隻貓見到我地,即刻咪咪咁叫,我同大人肉都赤埋,見留喺度都冇乜起色,缺定帶佢番屋企,咁就攞埋藥,找埋數就抱番隻貓走人。
番到屋企先同佢放便便,開頭都係放得兩三粒好似石仔咁硬嘅便便,隔咗兩三個鐘佢就疴咗一大堆出黎,最緊要嘅問題解決咗,我同大人成晚冇瞓,案時喂水喂藥,開D對腎有益嘅罐頭同乾糧佢食。
兩三日後隻貓有番D精神喇,仲食好多野添,不過都仲要繼續食藥同喂水,希望佢快D好番喇。


依家佢成日都要瞓

胃口好好添,最緊要仲係有便便。

成隻落哂形,大人同我都肉赤C!



隻貓開始好轉,咁我就有番D心机去釣魚喇!今日去街市執廿零隻蝦,落到主場剛起流,開好竿師傅偉又到,佢一落餌就有魚中,兩斤花鱸一上水即比奉場客打劫,我就要等到慢流先有魚食餌,一吓就成枝竿比佢拉到彎哂,我順勢一抽,連攪六七吓,感到Hi住樁,即刻放番幾呎低走,頂起再收,兩三個回合就見魚喇,師傅偉同我撈魚,啱啱撈上黎佢自已枝竿又響鉸,呢次就冇咁好彩喇,比條魚過樁Hi斷;佢再落餌即中條斤頭小鱸,而我就沉底中多條石崇,咁就結速咗今晚嘅大戰,兩人執埋D架生,走人去宵夜喇!

番到屋企,大人未瞓,仲話:「起碼有咁大先稱得上係鱸吖嘛」! 

連中兩條花鱸 。


沉底中石崇 。


石崇留比二公主食至啱 喇。


准備劏魚。


沒有留言:

張貼留言