2013年11月20日 星期三

要食埋黎都冇計架

20-11-2013  (農曆十月十八)
幾日都風猛冇去釣魚,日D風較為細咗,梗係去主場踎下過過引喇
去到見仲係行緊大流,我就縮番入橋躉位度釣住先,落餌半個鐘就先起條斤頭細鱗,有魚打底就釣得更加輕鬆!
到咗八點幾,流開始放慢,我就嗱嗱聲搬嘢出橋外搏殺;先黎一條坑鰜,即將佢就地正法攞番隻鈎,落餌繼續,唔夠五分鐘,竿頭就比魚拉咗幾下,我執起枝竿準備,點知等咗十幾秒都冇反應,咁我就慢慢將竿提高,特然一野重力嘴埋黎,我順勢一抽,開頭以為鈎地球,頂咗幾秒就知係中魚喇,即刻連收六七野,條魚發力往下衝,跼住比番幾呎佢走下,一慢落黎再頂,跟手快速攪咗十幾下,條友仔又點會咁順灘吖,睇住條線往右邊樁柱埋,我即刻反方向頂多陣,再收幾下,呢次條魚走番出黎,睇準呢個机會就駛出絕招「無敵風火輪」一路頂一路收,幾個回合就將條魚收到水面,嘩!!花班班嘅,咩魚黎架?即落撈箕上水,上到黎睇清楚原來係條約兩斤嘅沙巴躉,我都係第一次釣到呢D放生躉咋;因為時間都唔早,所以將條魚直入冰箱,跟住執埋D架生鬆人,有魚都留番下次釣喇!
都係第一次釣到躉咋。










有D意外嘅收獲。










細鱗X1--斤頭。
沙巴躉X1兩斤。













沒有留言:

張貼留言