2013年11月30日 星期六

今季第一次釣鱸

30-11-2013  (農曆十月廿八)

咗一輪北風,今日天氣較為回暖,我睇主場D大鱸開始埋位喇掛;所以今日去街市執卅蚊生去主打鱸魚。
18:30去到見未轉流,嗱嗱聲開兩枝竿,一枝近身筏仔,一枝擺遠少少嘅路亞,都係打半水釣鱸;一路釣到19:40轉埋流,兩枝竿都未郁過,咁我就轉轉位睇有冇運行至得。
又釣咗個幾鐘,當我釣到幾乎恰著嘅時候,身邊枝笩仔特然響咗下鉸,當時我仲懵盛盛,因為成半年冇釣過鱸喇,所以響鉸意適仲未番黎,過咗兩秒,當第二次響鉸嘅時候先至如夢初醒,即刻執起之笩仔,但個鉸以經係咁出線喇!我就輕輕拑番實個鉸,即時到好強嘅拉力,冇辦法侷住要放鉸比佢走下,一慢落黎就用力抽頭,連追七八下,再抽再收,嗯!!又好似好灘咁喎~唔通係鱸仔,一路收到見魚喇,嘩!!成條黑影喺水裏面,仲飛出水面想洗鰓添,我即刻拉番直條魚線,左右逹佢兩野,再等佢飲幾啖水,條魚即時無力反肚投降,但我都敢怠慢,頭威頭勢,小心落撈箕,收咗上黎先至鬆一口氣,落番兩個生扣,換過剛才搏鬥時整花咗果D線,再鈎過隻生蝦落去繼續。
攪惦哂坐低飲番啖水抖番條氣先,過咗一陣,今次輪到放喺竿架上面枝路亞響啷啷喇,我用九秒九嘅速度標埋去執起枝竿,連抽帶攪,因為竿梗線粗,好容易就將條魚收到上水面,呢條就細好多,兩斤度啫,跟手撈埋上黎就即入冰箱;目標以逹,時間啱啱好,收埋D野,有魚留番聽日釣,早D番屋企宵夜喇!


番到屋企,專登大大聲嘈醒大人,等佢同我影相;大人話:「呢D先至係鱸魚吖嘛



























今季首釣鱸魚就起雙飛。






















鱸魚七斤同兩斤半,準備劏魚。


沒有留言:

張貼留言