2011年2月16日 星期三

兔年第一擊!中目標魚

16-2-2011  (農曆正月十四)  大生流
今年嘅頭彩,一樣唔番主場攞,因為對佢冇哂
信心!
晏晝「高橋雪也」約我今晚去【煤橋】釣番轉
,咁就梗係即刻應佢喇!
18:15到『北角』接埋佢,就往目的地出發喇
。喺『香港仔』買好餌,車番過『鴨脷洲』,
架車又係泊番喺『洪勝碼頭』,上好糧水(鹵水
鵝米),19:00「勝哥」架艇往煤橋。
喺途中又發現呢件新玩具,又梗係「高橋」D
價野喇,呢舊咁嘅野都唔七千蚊,
『好...平..啫..』!!

唔好望實我,今次冇面比,睇今次係貴架生
贏吖定平架生贏!(上次我D平野輸咗比佢)

我都係上大樁,「高橋」就梗係五樁嘅。我一跳
上樁就趁啱啱轉,嗱嗱聲開好架生,冇幾奈,
釣半水果枝竿頭,重重咁比野拉咗一吓,收番上
黎睇,隻蝦得番個頭,嗯~有料到!即刻鈎過隻
生猛D嘅蝦落去果然快呀吓,放咗都唔夠十呎條
魚就埋尼搶喇!中呀≧≦頭威頭勢,唔同佢玩,
人魚大戰唔半分鐘就結速,撈箕上水,跟手落
兩個生扣,嗱嗱聲再落餌,睇仲有冇運行至得。

好奈冇中過嘅魚,釣到梗係零舍開心嘅!

得我一個人,影相就要自拍喇!



打個電話過去「高橋」度問戰况,佢就扁哂咀
話連斷兩口,有一口重見係三四斤嘅牛屎添。

跟住落尼,個海又好似冇哂生物咁,水靜河非。

准備執野走果時,釣鱸枝竿又響喇,我輕輕一
帶就中咗佢喇,冇力水,好順咁就收咗上黎
,係斤頭小鱸,因為就走,所以直入冰箱。執
好架生,清理好釣場,上艇回航。

今次係【平架生】嬴!花鱸四斤。

一大一細,雙影成趣。

準備劏魚喇。

沖埋凉,食D野,攪得黎都天光喇!拜拜

沒有留言:

張貼留言