2011年2月24日 星期四

再去南丫揾條花鱸食吓先!

24-2-2011  (農曆正月廿二)  屎流
上次喺南丫煤橋釣果條花鱸,大人同奉場客都
話好食,咁我就再約「高橋雪也」,再去煤橋
,睇有冇食神至得,今次高橋仲叫埋佢嘅好兄
弟一齊尼玩添。
18:45落到北角,停咗車喺咪錶位等高橋,想
話入錶行開陣,去買碗什河食吓,點知自己換
咗銀包,冇帶八達通,咁為有唔走開喇,費事
泊貴位嘛!等咗陣佢就尼到。
19:00跟住飛車入香港仔「滿利」買魚餌,好
彩趕得切未關門,再去「南記」買三碗「鴛鴦
米」做糧食,就過去鴨脷洲泊好車,喺洪勝碼
頭上船向南丫出發啦!

睇佢呢兩位美式裝備嘅〝貴〞客,今次又有冇

驚喜先!

我就沖滿信心中目標魚喇。

20:10到咗目的地,佢兩個就上三樁,我依然
中情大樁。一跳上去就嗱嗱聲開好枝釣鱸竿先
,落咗餌,再開埋兩枝打沉底竿,跟住就坐定定
,望住三枝竿等運到!

今晚係屎流,D流水好慢,一路轉咗幾次位,
三枝竿毫無動靜,到咗22:50釣鱸果枝竿頭彎
咗一吓,黎料喇!!我即刻揸起枝竿,竿頭再彎咗
幾吓,跟住就來一野沉重嘅拉力,嘩!大野~我
馬上揚竿,成枝竿都彎晒,即攪四五吓,越收
越緊,咁我為有頂幾秒先喇,將條魚由樁底頂
番出尼,再攪幾野,條友仔一出黎見光就開尾
發力,我就即刻放幾呎繩佢走吓喇,佢以為得
米就慢落尼我就把握時機,吸一囗氣,發力
再頂,順勢一路收佢上水面,佢就出埋最後絕
招『飛出水面洗鰓』,冇用嘅!!到最後都係要
乖乖入我嘅撈箕度上水喇。快手將條魚落好生
扣,檢查D繩有冇花,發覺主、子線都花晒,
咁就換過子線,落餌繼續釣。
見得閒就攞條鱸上尼影番幅相先。

睇落尼條花鱸大過上次果條喎!

一路到霖走前半個鐘,都有一吓食餌嘅魚訊,
佢放口,收番隻虾上黎睇吓,隻比佢咬
扁咗,跟手換過餌再放落去,跟住就一路收架
生一路住枝竿,卒知到最後都係冇料到。
01:30上番黎接我地架艇番鴨脷洲喇。
兩個〝貴客〞又做〝龜客〞,冇晒心机,一上
船就大覺索,我就梗係開心喇,因為又贏一扙

「高橋」...條花鱸想咀你呀!!

番到鴨脷洲攞車,再落香港仔森記食宵夜,跟
住送埋佢地番北角,番到屋企都三點半喇!
咁夜大人梗係瞓咗覺喇,又係要自拍先得喇。
「May姨」!!我冇將條魚隊前黎影,條魚係咁
大條加嘛!

準備劏魚,尼條魚肥一肥,重四斤半,
長度70CM!

總結:天氣回暖,鱸魚開始開口,而沉底依然冇
生物,可能水口仲凍。

沒有留言:

張貼留言