2011年2月22日 星期二

北角主場兔年第一擊

22-2-2011  (農曆正月二十)  小小凍
今日唔係好凍,係時侯去主場攞番個頭彩喇,
18:30一條冷落到去,正在起緊流,我用最快
速度開好三枝竿,睇今日有冇運行先一路
釣到22:00三枝竿郁都唔郁吓,尤其是沉底果
兩枝。算喇收野走人~收剩枝半水釣鱸果枝竿
喺度搏符轆,其他架生一路慢慢收!
收收吓架生,見釣鱸果枝竿頭慢慢比野拉落去
,我梗係即刻起枝竿,點知條友仔食得好精
,輕輕拉咗幾吓就放口,我收番隻虾上黎,隻
虾比條鱸咬屎咗,嗱嗱聲鈎過隻最生猛嘅虾乸
落去,一放落去唔夠十呎,隻虾就搏命咁跳
,跟住一吓沉重嘅拉力,我都唔敢住,當佢
第二吓發力嘅時侯,我就黎料喇,重重一野
竿,〝中咗〞我一寸都唔比佢,幾吓手腳就上
水面,跟手撈箕上水,解鈎直入冰箱,見頭彩
已攞,見好就收,執埋D手尾就鬆人囉!

食埋宵夜,番到屋企都成點鐘喇!



大人瞓咗覺,我又要自拍喇!

呢條花鱸都好肥美,腰背圓潤,過磅兩斤五。

劏好魚,攪惦晒D野,整番碗(大人煲定等我番
黎食嘅)南北杏木瓜雪耳糖水潤吓先!


沒有留言:

張貼留言