2009年3月6日 星期五

次次中黑牛,金融海潚都唔使愁

6-3-2009  (農曆二月初十)
今日個天時陰時落微雨,本來冇打算去釣魚,係度睇睇吓呀Ben哥D外國釣大班,咁就心癢癢拿起架生出發,買好餌落到主場都係四點幾,見開始轉流就拿拿林開竿,兩枝沉底一枝釣鱸。
過左成兩個鐘都冇料到,我就轉下釣位,放咗落去大約十分鐘度,我喺度同人吹緊水,見竿頭慢慢拉下,好似蟹拖緊餌咁樣,我冇理佢,特然響鉸飛快出絲,一手提起枝筏仔,一手收繩,點知條友仔都好精飛快過樁,我心寒一寒即刻放幾手繩比佢,果然中計,順手帶番佢出黎,跟住使出天外飛仙劍法,一抽一收好容易將條友仔帶上水面,再等佢飲多兩啖水先,哈哈!反肚,見有D斤両就落撈箕上水,跟住影相、落生扣,再落餌。
再釣多個幾鍾都係冇乜動靜,釣鱸果隻虾仲生猛過我,個天又開始落雨,歡樂時光過得特別快,又時候講拜拜啦!清理好釣場就攞埋戰利品回家食飯。
形仔唔形仔呀

次次釣到大黑牛,金融海潚都唔使愁!


釣場一景

番到屋企梗係要叫大人同我影張沙龍先

過左磅係兩斤五,都唔錯。


沒有留言:

張貼留言