2009年3月12日 星期四

起番條兩斤半青班比大人食吓先!

12-3-2009(農曆二月十六)生流
今日十二點幾起床,整杯奶茶,食兩件澳門鉅記杏仁餅就當早餐,上網睇下流水表,四點轉流,好,執野落去釣陣魚先。
落到北角都三點幾,得我一個人,見咁早,仲落緊流,就捐入橋底睇有冇景先。
開好前日新買果枝筏仔打沉底,再開多枝釣鱸時間又過咗個幾鐘,又開始起流,換隻蝦落去睇吓點,釣鱸隻虾依然咁生猛,特然沉底果枝新竿竿頭有輕微魚訊,我都係黑立攪攪震,執起枝竿準備,說時遲那時快,個鉸以經出緊繩,即刻住個鉸,唔比佢繼續出繩,再向上一抽,中呀!好強嘅拉力,佢已經飛埋樁,五號主碳線都烈烈聲,我唔敢同佢,比多幾呎佢走吓,等佢已為走甩咗慢落黎,我就立即收繩,但都感覺Hi住條樁,小心翼翼一收一放,足足兩三次,條魚卒之游番出黎喇,我隻手都頂到冇力,就用肚將竿尾頂住黎收,頂呀,收呀,就上到水面,見係黃色班點嘅物体,嘩!大青班呀,立即小心攞撈箕將條青班上水,嘩!好險,個鈎只係鈎住咀唇邊,正話如果大力D拉都會爆咀,真係好彩,有食神。
索哂氣,休息咗一陣就同佢影相,跟住落生扣,再落餌等運到。又過咗一粒鐘,天色以暗,收拾好釣具及清理好現場,懷住輕鬆愉快嘅心情,揸車番屋企開餐啦喂。
(後記)即刻叫埋三位公主番黎開青班宴。
成年幾未中過嘅班班。



開心到震!

睇吓,好險,鈎住唇邊咋。






















落咗生扣,等佢游吓水先。

番到屋企叫大人同我地影相。

昇盤比例照當然唔小得

後得卜友釣魚男老弟証實,呢條係叫【花鬼班】,比青班名貴同好食咁話!

沒有留言:

張貼留言