2009年3月9日 星期一

點解D牛牛禁快大既?

9-3-2009  (農曆二月十三)
今日瞓醒,大人買咗車仔麵比我做早餐,食完野,睇陣電視,釣魚蟲又咬身,即刻起程往主場,四點半到咗釣場,見Uncle(釣友)喺我前日中魚個位釣緊,我就去另一個位落竿,一路都冇魚訊。六點半師傅偉知風聲又黎到釣鱸。
到接近七點,我同呀海吹緊水,眼尾睇到枝竿頭郁郁下,立即攞起之竿,擺起個作戰狀態,話口未完,(),呀海狂呼中魚,此時我已將筏仔一,開頭狂收幾野,死喇點解唔郁既?唔通鈎石!停頓左一秒,條友仔特然發難想過樁,我用最快嘅速度攪左六七下,但條魚冇軟到,繼續發力向下標,唔~大野,我更加小心,將住橫鉸隻手指鬆一鬆,比佢行幾尺,條友仔以為贏左,放慢泳速,我心諗,你重唔死,我特然往上一抽,將魚頭帶向上,攪幾野,再向左收右頂,咁樣條魚冇哂方向感,即刻冇力軟哂,水面銀光一閃,就見一條超過三斤嘅黑,乖乖的反肚,跟住呀海幫我落撈箕,將條魚上水,梗係要影相喇。落好生扣比佢暢泳一會。
再磨多粒幾鐘,我同其他人都冇乜料到,都係時候清理好現場,執埋架生走人,番屋企吔飯。
即刻影張形仔相先


落埋生扣比佢游下水

剛剛有架大郵輪經過,唔知叫咩號?


直得一幅勝利手勢嘅相

再黎一幅沙龍

昇盤相一定唔少得


沒有留言:

張貼留言