2010年3月13日 星期六

成晚做魚僮

13-3-2010  (農曆正月廿八)  生流
今日星期六,晏晝同大人去灣仔教協買旅遊保險(全年),番到屋企成五點鐘,速速攞埋釣魚生,再落街市買廿零隻虾,跟住打電話比師傅偉問佢到咗未,佢話剛由香港仔出緊黎,咁我就叫佢唔使買蝦喇,直接就得啦。
落到釣場六點半,師傅偉剛到,我地開好竿,又坐定定吹水,一路到成九點幾先比佢中條小鱸先,我同佢撈魚,又過咗半個鐘,都係佢枝竿響鉸,尼次佢要同條魚搏成分幾兩分鐘,又係我做魚僮。
到十點半,我枝善良之竿郁都未郁過,再磨落去都係龜喇,都係執野鬆人,一齋去潤記食碗豬膶粥好過喇!
師傅偉怕劏魚比埋我







沒有留言:

張貼留言