2010年3月17日 星期三

鱸魚橫行南丫島

17-3-2010  (農曆二月初二)  生流  和暖
今日高橋雪也約我今晚去南丫煤橋玩番轉,咁就齊架生,落北角接埋佢,直去鴨脷洲洪勝碼頭,泊好架老爺車,於20:15上預約咗嘅艇,就直住目的地,點知經过榕樹灣,水警又查牌,左咗成六七分鐘
唔知係米D水警專查女船家呢,坐佢兩次兩次都查牌,其他男船家一次都未試過喎!


21:10到咗釣點,就叫艇家車我地埋大樁,上到去嗱嗱聲開竿,高橋依然玩佢嘅磯釣,又計尼樣又計果樣,我就冇你咁好氣,開兩枝筏仔沉底,一枝半水。落咗餌半個鐘度,沉底枝竿郁咗幾吓,我就即刻攞起枝竿,輕輕收緊些少,此時魚訊越來越強烈喇,當佢一搶餌果吓,我就住上一,中呀!亦都感覺到係大野,我就快速攪咗五六吓,佢就開始發力喇,左標右標,攪咗幾野,又局住比番幾呎佢,如是者戰閗咗兩分幾鐘,條魚都係上到半水,跟住比佢一野向下衝,噢!輕晒....##收上尼睇,條魚絲冇花過,個鈎重喺度,咁積係爆咀囉!我抖番順條氣,落餌再釣。
22:05D鱸開口喇,我首先連中兩條小鱸,跟住陸續再中多幾條,有大有細,共七條,尼次爆扣喇。再睇高橋嘅釣况,佢都有四條。
呢次爆扣喇!



幾乎揪唔起。

到咗03:00艇家來接我地番鴨脷洲,高橋聽日要上班,所以唔去食宵夜喇,咁就送佢番北角先,自己番到屋企都四點喇,劏埋魚,洗埋架生又天光囉
好彩聽BLOG友報料,帶個24L嘅大冰箱去載魚。


大中細碼都有。



沒有留言:

張貼留言