2010年3月16日 星期二

極地先至可以破龜

16-3-2010  (農曆二月初一)  生流  大東風微凍今日本來唔打算釣魚,因為聽日出南丫釣晚水,但係釣魚蟲〝共共〞吓!都係去釣番幾粒鐘先。
買好餌,先打個電話比師傅偉,佢話喺度做緊占,我問佢釣唔釣魚,佢話你去我就去囉,咁我就叫佢唔使買餌,直接尼就得喇。
落到釣場都成19:20,仲係起緊流,開好竿,擺喺D流冇咁急嘅位,又喺度等運到,20:10師傅偉先至尼到,佢梗係將D竿,擺番喺上次中魚果個釣位度喇。
又過咗十幾分鐘,我見冇勿動靜,就將枝竿,轉去好奈冇人落竿嘅位度〝爬額水〞(兩年前試過喺尼個釣點,比條魚拉咗枝竿落海),所以今次見冇勿好位,就試吓尼度喇。
搬好D野,就落餌喇,尼頭放低枝竿,果頭就見竿頭點咗一吓,嗯!唔係咁快尼料係嘛,我都未來得反應,個攪以經響喇,我連除攞起竿,條魚已經搶餌,我立即將竿住上一揮,連攪七八吓,條友仔已被我制服,好順咁一路上水面,因為第一條魚,所以冇同佢玩哈哈!今次師傅偉做魚僮喇,撈箕上水,落埋生扣,鈎隻蝦,又繼續釣過。
我地磨到22:10,見轉流都冇魚訊,風又大咗,都係執野走人,去宵夜好過囉!
條花鱸魚唔係好大,兩斤零三斤倒喇,師傅偉話,尼個〝晒士〞最好食喎!

擺個Q版甫士比唯一睇吓,係米咁呀!!

好....準備劏魚。



沒有留言:

張貼留言