2016年5月3日 星期二

馬來西亞檳城、怡保五天遊 (第一日)

前言:好奈之前去過馬來西亞嘅吉隆坡,馬六甲同雲頂,所以今次唔會再去,同班老友只係去遊覽檳城同怡保,夲来行程諗住自費去埋浮羅交怡玩水上活動嘅,不過所有團友都唔參加,得我一個舉手,咁當然取消喇,所以當日行程有所更改,冇所謂喇,都係跟大隊玩吓啫。
3-5-2016  (第一日)
因為班机喺早上八點幾起飛往檳城,咁我地就要晨咁早喺05:00叫車載我地入机場。






















到咗机場,揾咗個領隊報到,跟住劃机位、寄埋行理就過安檢,入到去先食個早餐。

 夠鐘登机喇。


 港龍即係港龍,航班準時起飛。
 四個鐘嘅航程裏面就睇咗一套戲,食咗一個餐。

 話咁快就到咗檳城机場喇。

 一落机喺檳城机場餐廳食個印度午餐先。

 所謂嘅拉茶嘛嘛地唧,唔夠香濃。
出机場上咗黎接我地架旅遊巴士就出發往怡保。
 過咗收費亭就到怡保喇。

 行咗個幾鐘到服務區就落車小休,順便去埋洗手間。
 休息咗一陣就上車繼續往今日第一個景點「極樂洞」。
 途中嘅美景都要同大家分享吓嘅。







 好快就黎到「極樂洞」喇。
 旁邊種咗好多檳榔樹喎。
 呢D就係檳榔喇。
 水池邊有羣專搶遊客膠袋嘅馬騮仔,我地都要小心D。
 有尊觀世音菩薩嘅佛像,梗係要影番張相嘅。
 極樂洞嘅入口。
 有D似吉隆坡嘅「黑風洞」,不過就乾剩好多,亦都冇異味,起碼冇蝙蝠屎先喇。


 一路行入去有好多尊佛像。


 參觀完極樂洞就上車載我地去西施柚子街,買當地出名既柚子。
 店員熱情好客,大方任由試食。

 D柚子又大又甜。
 人人都買咗D番酒店食。
 買咗柚子上番車往怡保嘅大會堂、市政大樓參觀。


 呢度就係怡保「泰姫陵」怡保火車站。



 扯滿馬來西亞國旗嘅地方,梗係市政大樓喇。



 呢個石碑係紀念第二次世界大戰時嘅英勇事績。






















我地嘅導遊喺度好努力咁講解歷史。

 同班老友影番張大合照先。

 參觀完畢就上車去餐廳食晚飯。




 好快又到咗餐廳喇。

 成班老友啱啱好一圍。
 今晚食地道怡保名菜(芽菜雞),唔錯。




 呢個蝦湯真係好正。



 冰鎮波羅同西瓜。
 食飽飯就番酒店。
 今次全程都係住五星級酒店。
經過一日嘅舟車勞頓,各人都幾攰吓,冇人落泳池游水,亦都冇人行街,我就例牌嘆杯靚奶茶,睇陣電視就去瞓覺喇。






















第二日嘅行程係會由怡保往檳城,大家敬請留意。

沒有留言:

張貼留言