2016年5月5日 星期四

馬來西亞檳城、怡保五天遊 (第三日)

5-5-2016  (第三日)
今日行程會去榴槤之鄉「浮羅背山之果園」任食貓山王榴槤同時令水果,2015年新開嘅「顛倒博物館」,錫器工房,復古三輪車遊歷史古城「喬治城」,「關仔閣」品嘗當地檳城美食文化。





















早上07:30起床梳洗好就落餐廳食早餐。





















自選粥料。





















喇沙貴刁。





















大人就食番D傳統野。





















食飽飽就喺酒店大堂等上旅遊巴。
上咗車就出發往今日第一景點榴槤之鄉「浮羅背山之果園」,任食貓山王榴槤同時令水果。




 點解檳城D海灘冇人游水嘅?



 由海灘上到山上水塘。
 到咗榴槤之鄉「浮羅背山之果園」,導遊首先介紹馬來國寶「樹膠」。
 山竹果嘅花。


蕃鬼蒲桃。

 呢D就係含苞待放嘅榴槤花。
 行入榴槤種值區,週圍都係榴槤樹,一個個肥美嘅榴槤吊滿樹上。



 大人最鐘意睇果實架喇。

 馬來榴槤冇泰國果D咁大隻。






















 原來榴槤嘅品種都有好多喎!
 我地都唔食榴槤嘅,所以到依家先知榴槤係分好多種。


 首先園主攞D普通生果比我地食。
 跟住園主就開佢地鎮園之寶「貓山王」。
  




















再黎「青豆」。
  
  「小紅」。


  「604」
 人人都食得好開心,而我就只係喺度影相。






















英姐話要手口并用。





















 咁多種食邊隻好呢!





















狂嚓咗一輪總算歸於平靜。
 大人見人人都食得咁過引,佢話都想試吓喎~
 大人話唔難吖,仲幾好味添。
 真係咁正!等我都試吓至得;唔....貓山王好食,一連食咗四五舊,又唔錯喎,尤其是隻「小紅」,又香又甜,「604」就有小小苦甘味。
 食完榴槤就上番車去參觀「錫器工房」。


 到咗「錫器工房」就落車行入去。


 我就先去洗手間,發現大厦外原來有個咁靚嘅碼頭。


 影咗幾幅相就入番「錫器工房」參觀。
 手工都唔錯。
 鍚器師傅示範製作過程。


 D錫器咁精緻,要慢慢細心欣賞。




 






 睇完咁靚嘅錫器,又到食午飯嘅時間,間餐廳就喺碼頭出面轉角處。
 烈日當空都要影張相。

 我地梗係唔會喺室外食喇,入室內有冷氣吖嘛!
今餐係「檳城娘惹餐」。








 食飽飽就出去上車往2015年新開嘅「顛倒博物館」玩吓。
呢度仲保留咗個英式郵筒喺度。









 好快就黎到「顛倒博物館」。

 要分流排隊入場。
 入面D傢俬擺切全部倒轉,我地有服務員教點樣擺姿勢影相,出黎嘅效果就好似D人喺空間倒轉哂咁。






























玩完「顛倒博物館」就去坐復古三輪車遊歷史古城「喬治城」。

 呢D就係我地坐嘅復古三輪車。

 兩個人坐一架,座位好窄,肥D都唔夠坐。























 坐住復古三輪車,遊覧歷史古城「喬治城」。


 坐完復古三輪車,就黎呢度參觀「水果朱古力工坊」。

 可可豆。

 一部份朱古力製作過程。
 最後梗係推銷產品比我地選購喇。



 「水果朱古力工坊」仲招呼我地食榴槤雪糕同榴槤蛋糕添。






















玩哂今日嘅節目就先番酒店,休息一陣,到泳池游水,夠鐘就落大堂集合,到酒店附近嘅夜市「關仔閣」品嘗當地檳城美食文化。

 正在選擇食乜野好時,特然天空行雷閃電,大雨即將來臨。

 各人嗱嗱聲外買咗D食物,就雞咁腳番酒店。


 番到酒店D雨啱啱就殺到,走遲半步就實變落湯雞,番房煲杯靚奶茶,慢慢嘆剛才買嘅野,有冷氣,我覺得仲好過喺夜市果度食;今日都幾攰吓,睇陣電視,上完網就瞓喇。
聽日第四日係全日自費行程,敬請留意。

沒有留言:

張貼留言