2016年10月23日 星期日

韓國「全羅南道」內藏山五天風景之旅(第一日)

前言:有老友話喺呢個季節時候開始,南韓「全羅南道」內藏山嘅紅楓葉特別靚,係韓國八景之一喎,咁我就約齊D老友,一行十人,參加新X旅遊團,去睇吓係米真係咁靚至得!

23-10-2016  (第一日)
通常往韓國嘅旅行團,都係乘搭午夜嘅航班往韓國,朝早到達第一時間就開始節目行程,咁我就覺得唔夠瞓,玩起上黎都冇咁舒適,所以我會簡喺早上出發嘅團,到達韓國先趕路,入住酒店先!
當日我地晨咁早起身,乘頭班机場巴士往机場。





















到咗机場到閘口等上机。























班机遲咗成個鐘先起飛。


 經三個多小時到達韓國仁川机場,入咗境乘坐黎接我地嘅旅遊巴就直往全羅南道。
 到達全羅南道以經係晚上八點幾,首先去餐廳食晚飯。

 今餐係食韓式豬肉濕燒。


 黃生話好彩有飯食,因為佢唔鐘意食麵。
 同老友Ada影張合照先。
 食飽上車番酒店。

 喺呢間酒店住兩晚。
 房間冇床要瞓榻榻米,其實都唔係幾啱我地D香港人嘅,我就冇所謂,但有幾個老人家第二朝話半夜起身上廁所,幾乎起唔到身。
 度假村式套房,都算幾大間;安頓好D老友番房沖涼,嘆番杯靚奶茶,上陣網就覺覺豬喇!






















第二日嘅行程待續。

沒有留言:

張貼留言