2016年10月25日 星期二

韓國「全羅南道」內藏山五天風景之旅(第三日)

25-10-2016  (第三日)
今日嘅行程景點,係今次嘅重點,就係「內藏山」喇!
今朝都係七點起床,梳洗好就落餐廳食過早餐。





















瞓咗兩晚榻榻米瞓到腰都硬埋,食咗早餐即刻出酒店外面散吓步,舒展吓筋骨先。

 喺酒店前影番張相。

 上車出發,第一個景點係內藏山(白羊寺)。

 黎到景區,天公不做美,落住傾盆大雨,心諗担啫都會濕身濕腳,幾時先捱到夜晚,幾廿歲,冷病就麻煩,所以我同埋D老友决定幾歹都唔落車住,睇定D先,其他團友就冒雨冲哂落車,呢D就人地嘅事,都唔理得咁多。
 喺車度等咗半個鐘,D雨開始細番,我地先至落車入景點,須然重係毛毛雨,不過担把啫都頂得順。












 開始好天喇,D團友話我地咁精,連腳都唔駛濕。
 景色咁靚,連平時唔鐘意影相嘅大姨都話要同佢影多幾幅!
 須然紅葉唔多,但係紅色有綠色儭托我覺得仲靚。









 老友Ada話呢個位置影得最靚喎!
 呢幅相係同隨團攝影個韓國仔買嘅,每張4500韓圜,今次我總共同佢買咗11幅。




 同威哥兩公婆影張先。
 呢D景真係靚到冇得頂。
 大姨影咁奈相,我睇最靚就係呢幅喇!


 自拍一樣掂。

 雨過天晴,可以慢慢欣賞吓風景囉!






 又黎同D老又影番張大合照。



 又到食中午飯嘅時間。



 我地喺呢間餐廳食中午飯。
今餐係食「香菇火煱」。







 食飽飽就開始向內藏山(內藏寺)進發。
 沿住河邊小徑行入去。
 沿途開始有D紅葉喇!




景區內有環保小巴來回景區,快步嘅可以選擇唔搭,而我地就選擇乘車入去,步行出黎。
 環保車載我地黎到呢度,我地就要徒步進入內藏寺。

 柿樹週圍都有,你可以任意簡D熟嘅柿子摘黎食。



 韓國嘅大雄寶殿係冇個「寶」字過喎,點解呢間又有個「寶」字嘅呢,完來返修重建係由中國請黎嘅工匠,所以照番中國嘅寫法,咁就寫上「大雄寶殿」咧!

七彩繽紛嘅祁福許願燈籠。








 週圍逛吓先。
 唔理咁多,一見有紅葉就影。





 參觀完內藏寺就沿路出番黎。


























 韓國仔同成團人影大合照。
一路行出去D景色越黎越靚。

 有冇咁靚呀!梗係冇喇,抄人D相咋~

景色開始好靚, 唔講咁多,慢慢欣賞。












 有舊石頭喺度,休息坐陣先。
 背景都唔錯架。





































咁樣影較果又幾好喎。















 銀杏樹。





 差唔多出到集合地點,沿途有好多大型攤位,有表演歌舞嘅、有售賣土特產嘅、有賣柿子嘅等等。

 韓式燒豬。
 表演歌舞。
 售賣土特產。
 水柿,雞心柿都有。
 到集合點上車番首爾。
 日落嘅景色。
 番到首爾喇。

 番到首爾先去食晚飯,今餐自費任食「韓式燒烤」。


 牛豬雞樣樣都任食,滿足嘅一餐。



 食飽飽就番酒店。
 喺酒店大堂等攞房間。
 好囉~有床,今晚唔駛瞓榻榻米。
 嗱嗱聲冲個涼,嘆埋杯靚奶茶,上陣網就瞓喇。
聽日嘅行程好他條,都係行吓街買外吓野咁囉!


沒有留言:

張貼留言