2016年10月26日 星期三

韓國「全羅南道」內藏山五天風景之旅(第四日)

26-10-2016  (第四日)
身處首爾,都係逛街街,食吓野,買吓野咁囉,不過都有一個景點「昌德宮」。
七點起身,梳洗好落大堂等齊人出街食早餐。




 呢個早餐係中式。






 個早餐麻麻地嘖。
 食飽上車去參觀紫菜博物館,仲有學整壽司。








 大人都整得似摸似樣。
 我就不在話下喇,整壽司係我強項。

 又有3D館比我地影吓相。



我又簡番套韓服喺度攪攪震,大人話D衫唔靚所以冇玩。



友Ada都玩埋一份。





















韓國仔同我影嘅,又盛惠4500韓睘。





















攪咗一輪上車去食午飯。



 餐廳門口有售賣生果嘅小販。
 今餐係食傳統韓國人蔘雞。







 嚓喇喂~






















食過午餐,上車去參觀「昌德宮」








 途中見有好多穿起韓服嘅外國遊客。


 好快就到咗「昌德宮」,導遊話呢度以前係皇帝上朝議政辨公嘅地方,我地買咗飛就入去參觀吓喇。
 宮內有好多乜門勿門。


 呢座仁政殿有番D睇頭。
 朝鮮古時D官階同中國一樣,由一品大員至九品芝麻官。





















遊客穿起韓服週圍影相。
 皇帝上朝大殿。
 四圍參觀吓先。
 仁政殿。


 見棵樹咁靚又影吓。












 又有棵長滿果實嘅柿樹。
 大人見我想咬落去即刻喝止,仲未熟唔食得架! 你詁我儍嘅咩,作吓狀之嘛。
呢度門通往後花園。


 呢D咁清静,梗係官員嘅休息室喇。



 D紅葉又幾靚喎!



 出咗門口先至記得冇係正門打卡,嗱嗱聲影番幾幅到此一遊。




參觀完「昌德宮」,上番車去韓國人蔘專賣廳,再去韓國有名嘅美容護膚專門店參觀(購物)。

 參觀完D悶到揪根嘅地方就上車往市內行街街。
 開始自由活動,晚飯自己攪掂。


 大人對於韓式小食都好有興趣。

 原來係花枝丸。
 大人買咗盒花枝丸比大家一齊過吓口引。
 週圍仲有好多小食攤檔。
 特然見到呢間蛋糕店排哂長龍,梗係有順野咧,大人同Ada唔執輸,埋去排埋一份。
 原來係台灣人過黎開嘅芝士蛋糕店。
 新鮮熱辣,梗好食喇。

 排咗成廿幾分鐘,卒之排到,仲要係每人限買兩件,不過都幾大件吓架,合共買咗四件。


 買咗蛋糕,再行一陣就揾間合大家心水嘅餐廳食晚餐喇。
 我食吉列豬扒飯套餐,大人就要咗個海鮮湯拉麵。


 小小飯,大大塊吉列豬扒,係米好正呢!
 威哥兩公婆就實係要食飯嘅。
 呢間餐廳D野都啱我地十個老友口味,最緊要係冇咋形吖嘛;埋咗單,去埋洗手間,就行番去集合地點上車番酒店。
今日都幾攰吓,沖埋涼,嘆埋杯奶茶,上陣網就瞓喇。
聽日上午會去新村梨花女子大學街行吓,下午上机番香港。

沒有留言:

張貼留言