2018年6月6日 星期三

日本-大阪、京都、奈良、神户五天遊 (第二日)

食咗早餐首先去逛神户中華街;跟住去北野異人館街,外觀神户市象徵建築物-「風見雞館」,欣賞吓異國風情,;神鹿公園,近距離接觸可愛嘅小鹿;遊覽世界文化遺產「東大寺」;往黑潮市場觀賞日本師傅驚人力功嘅吞拿魚解體秀,順便喺果度食午飯,水果市場買生果;番酒店,入住白濱温泉渡假酒店(日本三古湯),享用日式温泉風呂,喺酒店穿著日式和服共進自助海鮮晚餐。
6-6-2018  (第二日)
早上06:15起床,梳洗好就上酒店嘅18樓食早餐。
 日式早餐我最鐘意。
 大人都話OK。
 食咗早餐首先去逛神户中華街。





 中華街即係當地嘅唐人街。







 逛完中華街跟住去北野異人館街。



 喺神户市嘅北野,留存住大量建設喺幕府嘅未期,明治時代以後嘅西洋館,其中北野異人館街公開作為旅遊地,當中「風見雞館」嘅磚外壁同埋風信雞,成為北野異人館嘅象徵,係國家指定重要珍貴文化遺產。
 神户市象徵建築物-「風見雞館」。

 呢D都係喺幕府嘅未期,明治時代以後嘅西洋館(外國大使館)。

























經過D神社就過去玩吓。
























鳥居下影番張相。






















遊覽完異人館街,上車住奈良,當地車牌。
 住奈良遊覽世界文化遺產「東大寺」同埋「神鹿公園」。


 我地首先去「神鹿公園」玩吓,嗯~有幾滴雨水喎,帶番把摭先。
 喺奈良公園內嘅梅花鹿,一D都唔怕人,睇到遊客會主動示好,其實佢地係對你手上嘅食物有興趣,因為園内有攤檔售賣可供遊客喂飼小鹿嘅草餅。



















 逛完「神鹿公園」就行過去參觀世界文化遺產「東大寺」。



 世界文化遺產「東大寺」係日本最知名,有1200年歷史嘅寺廟,係目前世界上最大嘅木造建築,高47.5公尺,喺中國唐代日本天皇派遣使節進行文化交流大,建成極具中國唐朝風格嘅寺院。










 寺廟内嘅釋迦牟尼佛像。
 釋迦牟尼佛像嘅蓮花瓣刻有好多經文圖案。

 寺廟内嘅其他佛像。


 釋迦牟尼佛嘅四大護法。






















「東大寺」模型內嘅佛像都造得好精緻。

 想行番出去,團友話入面有野玩喎,咁我就嗱嗱聲走番入去東大寺內。
 原來寺內有條木柱,如果信徒喺柱腳呢個洞穿過,可以保佑佢合家平安;咁我就幾歹都要玩吓喇。
 個洞好窄,机乎穿唔過,好彩有人幫手拉我出黎嘖。
 穿過咗喇,可保合家平安。
 離開「東大寺」,上車往和歌山。




 到咗和歌山喇。



 到咗和歌山喇,有好多種米嘅稻田。






 到咗和歌山,首先去黑潮市場食午餐。










 食飽飽就去黑潮市場內參觀。
 黑潮市場係深受外國遊客鐘意嘅有人氣嘅景點,喺呢度,我地可以睇到喺日本都好少見到嘅鮪魚解體秀,亦都可以購買同品嚐到其他新鮮魚類同埋貝類。
 有野玩,我地又攪攪震,我捧住條藍鰭吞拿。
 大人捧住舊大壽司。

 黑潮市場內有各式各樣嘅海產。


 仲有好多特產比我地選購。



 喺日本都好少見到嘅鮪魚解體秀。



 兩位美少女睇到眼定定。

 唔駛五分鐘就劏好一條大吞拿,犀利。
 睇完鮪魚解體秀,入水果店買水果。
 離開黑潮市場番酒店喇。

 今晚我地入住嘅係白濱古賀之井温泉度假酒店,位於和歌山縣紀伊半島南端嘅白浪濱海濱,係日本三大古泉(有馬温泉、道後温泉、白濱温泉)之一,呢度三面環海,碧海白沙灘,環境優美,係日本著名嘅渡假勝地。

 白濱古賀之井温泉度假酒店大堂。
 出面有個花園。
 酒店內嘅購物商店。
 房間唔錯。
 落地大窗,出面環境優美。
 大人即時上WiFi。
 行出露台,可以飽覧全海景。
 換好和服去浸吓温泉喇~

 浸完温泉去餐廳食晚餐。

 約埋新朋友齊齊去餐廳食晚餐。























牛扒冇得頂,魚生夠新鮮。
 大人話浸完温泉零舍開胃嘅。
 一路傾一路嚓喇喂。
 頂呱呱,好食到唔停得口。
 都唔知食咗幾多轉囉。
 自選海鮮丼。
 喺酒店穿著日式和服共進自助海鮮晚餐,另有一番玆味;食埋甜品生果,食得大滿足,跟住番房休息喇。

沒有留言:

張貼留言