2018年6月8日 星期五

日本-大阪京都奈良神户五天遊 (第四、五日)

今日會乘坐天橋立海鷗船往傘松公園,乘坐纜車登上山上嘅展望台,眺望天橋立美景(日本三大美景);第二日就會乘坐印航班机回港。
8-6-2018  (第四日)
06:15起床,梳洗好就落餐廳食早餐。
 喺日本食早餐,梗要整碗飯,因為D飯真係好食。
 食飽飽上車出發往日本三大美景「傘松公園」。
 中途停服務區,我地落車小休。
 喺自動售賣机買杯熱架啡嘆吓先。
 上車繼續行程。
 好快就到咗天橋立海鷗船碼頭,趁導遊去買船飛,我地就喺附近逛吓。
 到咗天橋立海鷗船碼頭,趁導遊去買船飛,我地就喺附近逛吓。




 呢座圓形嘅野有乜作用呢,我地就喺度攪攪震喇。



 超級氣艇。

 呢張船飛係連埋一陣過到對岸,乘纜車登山用嘅。
 出碼頭上船。

 開船喇,船上冇乜人,得我地班團友。
 欣賞吓兩岸嘅風景。
 有人釣緊魚喎。
 有人釣緊魚喎,仲開咗三枝竿添。
 好快就到咗對岸。
 落船喇。
 喺船上買咗D薯條黎喂海鷗。


 一有野食,D海鷗就成羣飛哂埋黎。


 你睇大人喂海鷗喂得幾開心。
 由碼頭一路行過去纜車站。

 徐太話呢條上石階好靚。






















到咗纜車站。


 睇吓一陣上到去點行至得。
 有兩款纜車可以登山,一款係單人乘坐嘅山兜,一款係可載多人嘅傳統纜車,我地就梗係坐傳統纜車喇。


 上咗纜車坐定定。
 趁佢仲未開車影多張先。
 纜車緩緩開動,安全平穩。

 兩旁有D紅葉植物,好似依家係秋天咁。


 就快到站喇。
 以經見到稱為天橋立嘅砂洲喇。
 到咗山上我地落車。
 呢款就係單人乘坐嘅山兜纜吊車。
 「天橋立」,呢個全長約3.6公里、寬20至170米嘅砂洲,自古以來同廣島嘅「宮島」、宮城嘅「松島」並列為日本三景,「天橋立」本來係伊射那藝大神為通往天上所搭建嘅天梯,天梯倒下後就形成咗打橫連接本來分隔阿蘇海同埋宮津灣嘅奇景;目前天橋立砂洲上約有8000棵松樹,係日本知名嘅百大名松地之一。
 我地喺呢個展望台,可以飽覽整個「天橋立」嘅美景。



 戀人勝地許願鐘。
 到此一遊。

 呢個梗係用黎拜神嘅地方咧。
 大人叫我落去玻璃橋度影相喎。
 喺玻璃橋度影番張相先。

 由呢度行上去睇仲有乜好野。
 上到黎更加清楚欣賞到「天橋立」打橫連接本來分隔阿蘇海同埋宮津灣嘅奇景。


 每棵松樹都修剪得好靚。
 執番幾個松子留念。
 喺度休息吓。

 又快到咗集合時間,乘纜車番落山。
 隔離果D就係單人乘坐嘅山兜纜吊車。

 落咗山就去食午餐,飲杯。
 日式豚肉鍋。
 日式海鮮鍋。
 炸生蚝。
 生雞蛋。
 睇大人個樣就知呢餐OK喇。
 食飽飽出去行一陣。

 真假大細龜。
 上車返大阪;呢度好山好水,種D米出黎就肯定靚。

 途中見有架車發生交通意外。
 返大阪途中。

 又到食晚餐嘅時間,今餐係食日式燒肉放題。


 各式壽司。
 呢盤唔知咩,賣相咁差,唔好預我。
 先食D壽司先。
 我地同徐生兩公婆自費訂咗一件松阪牛A5西冷$12000,一件神户牛A5西冷$8800。

























松阪牛A5西冷。
 神户牛A5西冷。






















咁靚嘅牛扒梗係要比心机去炮制佢。
 三成熟,入口即溶。
 原來徐太唔食牛嘅,咁就少個人爭囉!呵呵~
 食咗好多好多野,又豬又雞又牛又蔬菜.......,最後食埋甜品就大滿足喇。
 捧住個肚番酒店。
 沖個凉,嘆番杯靚奶茶,上陣網就瞓覺喇。
 9-6-2018  (第五日)回港
早上07:30起床,梳洗好就落餐廳食早餐。
 今朝唔食飯,食烏冬。
 食飽就執好行理上車,先去RINKU PREMIUM OUTLETS名牌免稅店逛吓。

 逛完RINKU PREMIUM OUTLETS就上車住机場。


 到咗机場劃好机位,喺候机室等上机。
 喺閘口打咭先。






















今次航班準時起飛。
 拜拜喇大阪。
 冇幾奈就開餐。
 睇咗一齣戲,三個零鐘就番到香港喇!

沒有留言:

張貼留言