2018年10月14日 星期日

澳洲塔斯曼尼亞八天之旅(第四日)

今日早上會去遊覽澳洲最古老嘅里奇蒙石橋,遊覧塔斯曼尼亞著名景點(酒杯灣)下午茶去食生蠔,跟住會由荷伯特前往朗塞斯頓
14-10-2018  (第四日)
早上06:00起床,梳洗好就落餐廳食早餐。
 7:30上車出發參觀澳洲最古老嘅里奇蒙石橋
 好快就到咗澳洲最古老嘅里奇蒙石橋,呢條橋係喺澳洲英治初期1823年至1825年由犯人勞工興建嘅










 草地上嘅野水鴨。
 離開澳洲最古老嘅里奇蒙石橋,上車去遊覧塔斯曼尼亞著名景點(酒杯灣)

 兩個多鍾車程到咗塔斯曼尼亞著名景點(酒杯灣),而呢度係通往海灣嘅起點(菲瑟涅國家公園)


 由菲瑟涅國家公園小徑上山頂觀景台,可以府瞰整個酒杯灣
 個天一路間中都落住微雨。


 我地一路往上行。



 等埋我呀!

 行快D喇,就到山頂喇。
 到咗菲瑟涅國家公園山頂觀景台,可以府瞰整個酒杯灣以前澳洲人喺呢個海灣度大量捕鯨,鯨魚嘅鮮血將海水染成紅色因而得名!







 如果由菲瑟涅國家公園山頂再落酒杯灣沙灘,來回須時三四個鐘,時間唔夠,咁我地唯有喺山頂欣賞過就算囉。
 沿路落番山到集合地點。

  沿路落番山到集合地點,又見到袋鼠母子。

 午餐就喺番菲瑟涅國家公園內嘅餐廳用膳。




 大人食炸魚薯條。
 我就梗係食牛扒喇。

 嚓喇喂~
 食飽飽就上車往菲瑟涅海洋蠔場。


 每人在場内可免費享用半打生蠔。
 下午茶詁都詁唔到會去食生蠔,我一口氣食咗打半!


 品嚐完超正嘅生蠔就上番車往朗塞斯頓
 兩個多小時嘅車程就到咗朗塞斯頓





 先去食晚飯,呢次係食唐餐。

 先黎碗老火湯。

 跟住D餸菜都幾有水準,唔錯。






 食飽就番酒店,我地喺呢間酒店都係住兩晚。

 房間唔錯。

玩咗成日,沖番個涼,嘆番杯靚奶茶,上陣網就覺覺豬喇。

沒有留言:

張貼留言