2018年10月15日 星期一

澳洲塔斯曼尼亞八天之旅 (第五日)

今日嘅行程首先去草莓農場Stonesthrow農場餐廳食早餐,品嚐自製果醬;參觀蜂蜜場,試食唔同味道嘅蜜糖;參觀愛克斯芝士廠,試食不同種類嘅芝士;遊覽莫爾溪鐘乳石洞,觀看洞內螢火蟲;遊覽摇籃山國家公園,鴿子湖健步行;參觀壁畫小鎮(雪菲彌德鎮)
15-10-2018  (第五日)
早上06:15起床,梳洗好落餐廳係咁咦食個早餐,要留肚去草莓農場Stonesthrow農場餐廳食早餐。
 離開酒店上車去草莓農場Stonesthrow農場。


 好快就到咗草莓農場Stonesthrow農場。

 坐低準備食早餐,品嚐自製果醬。
 食品有英式鬆餅同Stonesthrow草莓農場自家製造嘅果醬。
 仲配埋英式奶茶添。
 唔錯。
 食飽出外走走。
 大人採摘咗D鮮嫩青草比小馬食。


 農場内有個好靚嘅小湖。


 上車去參觀蜂蜜場。
 參觀蜂蜜場,試食唔同味道嘅蜜糖

 參觀愛克斯芝士廠。
 試食不同種類嘅芝士。
 蝦佬!我又黎攪攪震。

 大人最鐘意係「牛」。

 參觀完愛克斯芝士廠就上番車往莫爾溪谷國家公園,遊覽鐘乳石洞,觀看洞內螢火蟲。
 莫爾溪谷國家公園係澳洲唯一嘅一個地底國家公園,有眩目嘅鍾乳石,又有地底河流嘅水流聲,仲可以欣賞到南半球特有嘅螢火蟲,喺漆黑嘅洞內閃爍住藍寶石般嘅光茫。



 呢D鍾乳石講吓都話要唔知幾多億年先會凝成現在嘅形狀。


 影番幾幅相先。





 地底河流嘅流水。

























呢條咁幼嘅鍾乳石柱要用玻璃圍封保護。








 喺漆黑嘅洞內,欣賞閃爍住藍寶石般光茫,南半球特有嘅螢火蟲,因為要保護D螢火蟲,欣賞時嚴禁拍照,所以冇蟲睇。

 出番洞外重見天日。





















嘩!原來洞內得九度,唔怪之得有D凍喇。
 又到午餐時間。




 硬豬,正。
 南瓜龍蝦湯。
 我坐主席位。
 大人食雞。

 我就梗係食牛扒喇。

 食飽上車往摇籃山國家公園。

 好快就到咗摇籃山國家公園。
 中文現在世界通行。
 遊人要乘搭專線小巴先入去鴿子湖。


 「摇籃山」因為佢嘅形狀同搖籃相似,因而得名,列為世界遺產區。
 摇籃山前面就係鴿子湖。
 景區內附設有規劃完善嘅環湖步道。
 我地沿住湖邊一路行一路取景。



 領隊導遊話喺呢舊大石上,用摇籃山做背景就最靚喎。
 越睇越似一個載住嬰孩嘅摇籃。




 好多遊人都上呢舊大石度影相。


 我地沿住景區內附設規劃完善嘅環湖步道,繼續到其他地方遊覽。

 呢度影出黎仲靚喎。


 呢間小屋有段故。

  




























想喺鴿子湖面影摇籃山嘅倒影,可惜冇平靜嘅水面,影唔到添。




 遊覽完摇籃山國家公園,跟住就上車往壁畫小鎮(雪菲彌德鎮)。
 好多唔同國家名人,都喺呢度畫上一幅壁畫比遊人欣賞。

 我地香港嘅陳奕迅都留下一幅壁畫,得啖笑。



 我地香港嘅陳奕迅都留下一幅壁畫。
 陳奕迅呢幅壁畫真係得啖笑。
 喺壁畫小鎮(雪菲彌德鎮)四圍行吓先。







 逛完壁畫小鎮(雪菲彌德鎮)就上車番朗塞斯頓。
 個幾鐘車程番到朗塞斯頓,又到晚餐時間,喺番我地入住嘅酒店餐廳度用餐。

 大人食呢款係極度邪惡嘅五花腩扒。






















我都係鍾情於牛扒。

 自拍不求人。
 甜品都唔錯。
 食飽番房沖涼,嘆番杯靚奶茶,上陣網就覺覺豬喇!


沒有留言:

張貼留言