2011年11月16日 星期三

知己知彼,百戰百勝!

16-11-2011  (農曆十月廿一) 

今日晏晝,有個釣友來電,話主場有好多劃仔釣到,叫 我快D落去,咁我就一食埋飯,即刻喺雪柜攞盒千年蝦 仁,立埋架生就飛車到主場。
 18:45 一到步就開枝磯竿仔,上好餌就放落去,跟住想開埋枝筏仔,呢頭裝緊鉸,果頭成枝磯竿仔就彎哂,好 彩我將技竿放咗喺冰箱嘅魚竿架上面,我就即刻攞起枝竿,發覺唔係細野,好大嘅拉力,我順勢一頂,發覺條 繩Hi住樁,跟住條魚一標~噢!!輕晒....##*≠≒X想釣魚仔啫,點知有條大嘅埋黎食一粒〝鼻屎蝦仁〞,真係詁佢唔到!收拾好心情,挷鈎再釣過。
又話好多劃仔,點知一條都冇,坑簾毛蟲就大把;見D流慢咗,就轉位釣出D,呢次就搬好哂D架生先至落餌喇,跟住就牛咁眼
到佢實一實!過咗幾分鐘,呢次就係枝筏仔郁喇,開頭好似坑簾咁食法,跟住就好似蟹咁拖住慢慢郁,咁我就輕輕將線收緊些少,感覺有魚咬住舊餌,我慢慢一拖,條魚就搶餌,順勢往上一頂!戰鬥就立即展開喇~ 

經過之前幾次比佢KO,有咗經驗,今次就順好多喇! 我一頂條魚就拉到行,先黎係大家喺度角力,薑持咗大約四五秒,見條魚開始冇力,我就快速收線,當我攪咗七八吓嘅時候,又開始輕咗D喎!我知道鬥智嘅時候 又到喇,條魚一定係想快速升水,快過我收線嘅速度, 然後轉身開尾冲;我已經掌握到佢嘅招數喇,點會比佢 使出黎吖!!咁我收線嘅速度相應提高,當佢發力冲嘅時候,我就都唔做,停落黎又再用力頂,大家又薑持咗四五秒,今次唔同佢玩喇,吸一口氣,使出終極一招, 〝無敵風火輪〞,係咁收,好快就將條魚收到上水面, 見條細鱗都有兩斤喎,梗係撈箕上水,落好生扣,攪惦哂再落餌。
過咗一陣,轉埋留,一條劃仔都冇,再釣多條小鱗同白果,仲釣多隻大人話成日都冇釣到嘅大石蟹添,起碼成十兩重。望吓個錶,又係時間鬆人去宵夜喇。

中番條兩斤幾嘅細鱗。


細鱗、白果、石蟹。

即刻煮熟留番聽日比大人食。

13-11-2011  (農曆十月十八)
剩係釣劃都幾好。

14-11-2011  (農曆十月十九) 
好彩有番條十両丁仔撑場。


沒有留言:

張貼留言