2011年11月10日 星期四

今次上蚌喇!

10-11-2011  (農曆十月十五)
話說上晚釣劃仔枝小磯竿比大魚搶咗落海,只怪自己大意,冇挷失手繩就放低枝竿,真係詁佢唔到。今晚再落去睇有冇大魚再黎食細餌至得。
六點幾就落到主場,外面起緊流,D水流仲係好急,我就喺埋便D樁位釣吓,一路都未咬過餌,七點半見D水流慢咗,即刻執架生出外面搏殺。
第一個位冇料到,轉第二個位,落好餌就開埋枝小竿釣劃仔,開開吓竿就見沉底枝筏仔竿頭郁咗幾吓,好似坑廉嘅食法,唔理咩食喇,執起枝竿先,一執起枝竿,竿頭就即時彈起,我就收幾吓繩,嗯!!點解輕哂嘅,心知不妙,條魚升水過橫樁...我就即刻快手再攪六七吓,有感覺喇,條友仔知賴野,狂向腳底衝入,C喇!呢輪餐餐斷魚都係呢個動作喎,但係今次我唔放繩,改為硬并,一頂就將條魚帶番出黎,跟住使出絕招〝無敵風火輪〞咪埋雙眼,搏命快速收繩,好快就將條魚拉到上水面,唔怪得咁易拉喇,原來係斤零嘅石蚌,費事洗撈箕,一野就掟上岸,解鈎落生籠一腳踢。
跟住轉埋流就改釣劃仔,今晚D劃都算幾密口喇,釣多一個鐘度,見好就收,執埋架生去宵夜喇喂!

仲唔比我中番條石蚌。

今晚收穫都算唔錯,學呀邊個話齋,求其當佢三斤。

石蚌聽日清蒸,劃仔就香煎。

9-11-2011  (農曆十月十四)
又係細鱗,仲要比魚搶咗枝竿!嗚.....嗚.....



沒有留言:

張貼留言