2011年11月11日 星期五

好彩有佢蹬場

11-11-2011  (農曆十月十六)
今日置咗D新架生,落主場揾D劃仔開齋!
韓國小磯竿、日本攪(大馬製造)、三號碳線。







19:15落到主場,即刻用枝新竿試吓好唔好釣,又覺得唔錯喎!同飛咗落海果枝冇大分別,仲長咗兩呎添(11呎)。

20:00見D流慢咗,我就打醒12分精神,金精火眼實打沉底果枝筏仔,唔使幾分鐘,果然有料到,竿頭好似比坑簾食緊咁樣震震吓,好細力,我就執起枝竿先,輕輕帶起舊餌(爛鬼蝦仁),就感覺到有野擔住,我再慢慢收繩,佢就拉咗兩野,當佢發力搶餌嘅一刻,我就後發先至,一就即攪四五野,枝竿頂到行,再繼續收繩,一D都唔比机會條魚發圍,係咁直收上到水面,成條掟佢上岸,又係斤頭細鱗,安置好佢之後再落餌,今次就真係比坑簾化餌喇,果陣D流又行番,咁我就收起枝筏仔,用枝新小磯竿釣劃仔,釣咗十幾條之後,D坑簾又黎喇,咁我唯有執埋D架生鬆人去宵夜好過喇。

番到屋企又係自拍

都係細鱗至老友,幾乎餐餐都整條我嘆吓。

夾埋求其又當三斤。

真係希望長年都有得釣就正囉!




沒有留言:

張貼留言