2011年11月28日 星期一

力拼三斤細鱗,再大D都未驚過。

28-11-2011  (農曆十一月初四)
幾日冇去釣魚,今日天色咁正,D釣魚蟲又喺度共共吓喇!咁今晚就早D食飯,擸埋架生,落街市執廿蚊生蝦,直跴落主場,睇今晚有冇鱸釣至得。19:30 落到去以經見大佬全呀、惠康呀、佢地喺度釣緊,仲起咗兩條磅頭石蚌添,見咁好魚我都嗱嗱聲開竿喇先開枝生蝦半水釣鱸,再開枝筏仔打沉底搏符碌!一路都好急流,釣咗個幾鐘都剩係得D蟹喺度化餌,卒知D流慢番,咁就即刻轉出D搏殺喇。
21:15 又釣咗半粒鐘,沉底落第二口餌,釣半

水果隻蝦仲生猛過我;喺我好冇嘅時侯,

然沉底枝筏仔竿頭點咗幾吓,黎料喇~即刻

起枝竿,輕輕收緊番D虛線,再將枝竿慢

提高,此時條魚食餌嘅感覺就更加强烈

喇,當佢食到一吓搶餌嘅大動作,我就使勁

一抽,人魚角力就立即展開喇!

嘩!!好強嘅反拉力呀!咁我就用力頂到行,一


吋都唔比佢,跟手出力攪咗五六野,條魚又

發力,我就再頂,呢個時候心知如果唔頂,

比條魚開到尾標入樁內,肯定包樁斷繩,所

以呢次我就一寸都唔讓步,有本事就炸我竿

喇!頂咗大約四五秒,我又再收咗五六吓,

特然覺得輕咗,原來條魚改變咗逃生嘅方

向,唔向下冲,反方向直標上水;我知佢想

快過我收線嘅速度,咁就有空間可以冲番落

黎開尾,我又點會比佢咁做吖,我就加快收

線嘅速度,當佢再想冲番落去時,我就

唔做只有力頂,佢郁都冇得郁,三四秒過

後,條魚開始冇力喇,我就把呢個時机,

啖氣,使出終極一擊〝無敵風火輪〞,一

收到上水面,此時我都冇哂氣喇,好彩有

友同我撈魚,上黎係三斤嘅細鱗,好開

心!抖順條氣再落埋生扣(兩個扣),整理番好

D魚線,落餌繼續。

過咗一陣又轉埋流,我就收番D重架生,再開枝小磯竿,釣魚仔過吓喇!不過一路都係D坑簾、油叻係度化餌;呢個時候D東風又吹大咗喇,都係執野走人嘅時候囉!!拜拜~

番到屋企,嘈醒咗大人,叫佢同我影相,今次仲唔比我釣番條大野!


三斤幾大細鱗頂呱呱。

成個昇盤咁大。

細鱗三斤四50Cm,又係今季嘅記錄!



 

沒有留言:

張貼留言