2011年12月3日 星期六

我老友牛屎番黎喇


3-12-2011  (農曆十一月初九)

因為天氣特然凍咗,兩日冇釣魚,今日卒之忍唔住,落街市執廿蚊蝦,飛車落主場搏一搏。
18:15到去見仲未轉流,就踎係躉頭釣樁邊,諗住開枝磯竿仔,勾粒千年蝦仁落去釣吓魚仔,粒餌一路漂入橋底,流流吓感覺竿頭點咗幾吓,好似D坑簾又黎化餌,下意息我就輕輕拖一拖佢,點知一拖條魚就發力搶餌,呢吓黎得好特然,我嘅第一反應就係抽竿,一抽再連攪兩三吓,好重手喎,唔通係泥婆!頂一頂再攪幾吓,有D反應喇,條魚係咁向下蹤頭,哈哈!!係牛屎喇,呢幾次都想釣嘅對象魚終於比我釣到喇;因為果度水淺,得果廿幾呎水深,所以再收幾吓以經見魚喇,銀光一閃,果然係兩斤牛屎
,我好開心,小心落撈箕上水,落埋生籠,繼續釣。
19:30見開始轉流,釣友師傅偉又黎到,執埋D架生,齊齊出外邊搏殺,呢轉真係得D魚仔喇,全程流水以為冇驚喜,點知臨尾23:00比師傅偉中番條兩斤幾嘅紅鮋,攞番個尾彩,梗係我做魚童喇,撈箕上水即落冰箱,大家執埋D架生同魚穫去宵夜囉!拜拜~

中到對象魚『大黑牛』兩斤梗係開心喇。

我嘅老友「牛屎」番黎喇。

仲有師傅偉送埋條「紅鮋」比我添。

紅鮋兩斤幾真係正。

紅黑都有,今晚瞓得著囉!

收穫豐富,準備劏魚。


 

沒有留言:

張貼留言