2011年12月10日 星期六

月全蝕怪獸出現

10-12-2011  (農曆十一月十六)
三公主話番黎食飯,咁就拎條紅鮋出黎清蒸,大人去買邊鹵水鵝番黎,加碟油菜,煲個排骨老火湯,三餸一湯,咁又一餐。
本來諗住我同大人兩個食,起肉炒球,炆頭腩,後尾三公主話番黎食飯,佢鐘意清蒸,所以就將條魚清蒸。



食飽飯就執埋D釣魚架生,落主場捉怪獸,因為今晚月全蝕,我諗實有怪獸出現嘅。
17:50落到主場,見到釣友「章哥」喺晏晝釣咗條『花尾躉』,足足有成十斤,未天黑怪獸以經出現喇。

我都拎條『花尾躉』黎旺一旺佢先至得!

真係足十斤以上喎。

影完相,襯仲有個零鐘轉流,就慢慢開好三枝竿,一枝半水釣鱸(今日買到生蝦),一枝打沉底釣怪獸,再開多枝小磯用虾肉釣魚仔。

今晚個月光幾圓幾大呀~

19:30開始D流慢咗,枝小磯竿有魚食餌喇,竿頭點咗幾吓就拉落去,我就順勢一抽,仲以為係劃仔,收咗幾吓,嗯 !! 有少少力喎,一路收上黎係條十両細鱗,解勾落生籠,再落餌繼續。
20:00流水以經停咗,我就更加留意沉底枝竿喇!見咁奈都冇郁過,收上黎再換隻蝦落去睇吓點,放落去都唔夠半分鐘,諗住飲啖水,點知沉底枝竿頭比野拉咗幾吓,我就即刻放低枝水,拎起枝竿,輕輕收番D多餘嘅繩,呢個時候,魚訊越黎越強喇,當佢一吓大力搶餌嘅時候,我就發力一抽,中呀!好強嘅反拉力~頂咗幾秒,就快速收咗七八吓,條友仔好精,想標番入我腳底嘅樁柱位,我梗係唔比佢咁做喇,即刻使出『左右野馬分鬃』,一左一右將佢嘅方向迷糊,帶番佢出黎大海,今次唔理三七廿一,再使出『無敵風火輪』,一路搏命狂收,唔使一分鐘就將條魚收到上到水面喇,嘩!!兩斤青班喎,更加小心落撈箕上水,人魚大戰結速。

好彩都有條怪獸捉到,唔使咁失威,捧場客即刻同我影幅威水相先。


呢個時候,個月光開始蝕喇。

一邊釣魚,一邊欣賞月全蝕嘅過程。

睇完月全蝕,D流水又轉急,咁我就收起釣沉底果枝竿,轉過位,半水釣鱸枝竿繼續,有個捧場客話想食劃仔喎,咁我就專心釣咗D劃仔比佢;到咗23:30,D北風又好似吹大咗喎!收番釣鱸隻蝦上黎睇吓,佢仲生猛過我,今晚都係到此為止喇,執好架生,收埋D魚獲,走人去消夜好過喇。
番到屋企,大人瞓咗,唔敢大聲,細細聲影埋幾幅相,跟住劏魚、洗埋釣魚架生,沖涼瞓覺喇。

我都話月全蝕實有怪獸喇。

今晚真係玩得好開心。

青班×1(兩斤)
細鱗×1(十両)

9-12-2011  (農曆十一月十五)
都有幾條劃仔釣吓。


沒有留言:

張貼留言