2011年12月19日 星期一

呢D先至係鱸魚吖嘛

19-12-2011  (農曆十一月廿五)   東北風  
今日食咗晚飯,心思思又拎起D釣魚架生,落街市諗住買D蝦,點知檔檔都冇生蝦,咁為有兜番去魚餌店,買一両沙蝦玩吓喇。
19:30落到主場,見仲係落緊流,咁就慢慢開好竿,順便釣吓魚仔捱時間,哈!!又比我中番條油班仔喎!
20:10D流水開始冇咁緊,咁我就搬出去橋外搏殺!一枝沉底搏符碌、一枝半水釣鱸、一枝勾粒千年蝦肉釣魚仔;開好哂就坐定定等運到~坐低冇奈,見到釣半水枝竿比野拉咗兩吓,我即刻就
起枝竿,呢個時侯,條魚已經發力搶餌喇,咁我就順勢往上一抽,中呀!!仲係大野添喎,一連攪咗五六吓,條魚就想標入樁,我為有頂佢一陣喇,頂咗三四秒又攪咗六七吓,見魚喇!仲好大條添,喺呢個緊張時刻,啱啱有架『正苦』船經過,D浪大到好似海嘯咁,一個浪打埋黎,將條魚冲咗入樁,仲想開尾洗鰓添,咁我就為有放一放繩,等條繩冇咁行,唔會比D樁柱宿Hi斷,跟住再將條魚帶番出黎,吸一啖氣,搏命收繩,攪咗十幾吓條魚就升水喇,好彩有釣友同我落撈箕,條魚上咗黎我都冇哂氣喇,抖番順條氣就影相落埋生扣。

呢D先至係鱸魚吖嘛。


有魚中,天氣再凍D都冇所謂喇!

整理好Hi花咗D繩,就再落餌繼續釣;之後再中多條小鱸,呢次就話都冇咁易就上水喇,跟住就直入冰箱,睇睇個錶又十點幾嗱,目標以達,執埋D架生同魚穫,早D番屋企喇!

番到屋企,大人未瞓,同我影幅大細花鱸合照。

仲有條油班仔添,啱哂大人食。

須然今晚都幾凍吓,又大風,但係收穫都唔錯喎!

大花鱸過磅五斤三両 73 Cm。
細花鱸斤頭。
油班仔十両。



 

沒有留言:

張貼留言