2011年12月21日 星期三

釣番條魚黎做冬


21-12-2011  (農曆十一月廿七)

晏晝打電話比師傅偉,想話約佢今晚落主場釣魚,點知佢話有約唔黎得,咁為有又單人匹馬去釣喇!
喺屋企雪柜攞咗盒千年蝦仁,再落魚餌店買咗9錢蝦(14蚊)七隻,19:00落到主場,見以經行緊落流,咁就慢慢開好三枝竿,除咗釣鱸魚用生蝦外,其餘兩枝竿都係用千年蝦仁做餌;攪掂哂就坐定定等運到。
等咗半個鐘度,枝小磯竿比野重重咁拉咗一吓,我都未黎得切揸起枝竿,以經第二吓拉落去喇,成枝竿頭飲哂水,我一執起枝竿就往上一抽,跟手攪咗三四吓,嘩!!個磅頂即時〝叮叮〞咁響!再往上一頂又攪咗四五吓,條魚先發力往下冲,嗯~牛屎黎喎!頂咗一陣,磅頂又停咗,即刻食住個勢,一路攪冇停過,條魚左片右片,我亦都就番住佢,唔使一分鐘,條魚以經升水,真係牛屎
喎,梗係撈箕上水喇,跟住解勾落生籠一腳踢。
又唔知過咗幾奈,見半水釣鱸隻蝦CC吓唔夠生,咁我就換過隻生猛D嘅蝦落去,一落去冇幾奈,就見竿頭輕輕拉咗幾吓,跟住見條線順住流打斜哂,我心諗小鱸魚又黎偷食喇,一攞起枝竿,輕輕收緊D線,條魚就搶餌喇,我跟手將枝竿一抽,中咗,都有少少力喎,知道唔係大野,梗係玩吓佢先喇,一收一放四五回合,上到水條魚都反肚冇哂力,見係斤頭小鱸,撈箕都費事落,一野就掟佢上黎,解勾落埋生籠。
望吓個錶,咁快又十點嗱,既然聽日做冬以經有魚,咁就執埋D架生,收好魚穫落冰箱,早D番屋企囉!


番到屋企大人未瞓,佢就同我影相喇;中咗對象魚就零舍開心嘅!


我同大人講:「兩斤牛屎」。

聽日用黎做冬食就至正喇。

攞埋條鱸仔黎影,點知條鱸好生猛,唔小心比佢吉咗一野添,好彩少少啫,冇事。

大人話咁樣影番張好得意喎!

準備劏魚喇,牛屎兩斤,條鱸仔都有斤頭喎!



沒有留言:

張貼留言