2011年12月4日 星期日

今季第一條花鱸

4-12-2011  (農曆十一月初十)
噚晚中咗對象魚(牛屎),今日再落主場,睇有冇另一對象魚(花鱸)先。
今日係星期日,梗係有多D釣友喺度
喇,咁我就早D落去趁吓高興至得;喺街市執廿皮生蝦,17:30就到咗主場,先同D釣友打個招呼,趁未落流,就喺橋躉開竿,今次除咗沉底搏大野同埋小磯釣小魚外,仲開多枝竿,勾隻生虾落去半水釣鱸;冬天個天好快黑,19:00就黑齊,尼個時候己經轉咗落流,咁又要搬D架生出橋外睇有冇劃仔釣吓,釣鱸果枝竿就求其擺喺我望到嘅位置,攪掂哂就坐定定喺度釣劃仔,過咗冇幾奈,特然聽到好奈未聽過嘅響鉸聲,望吓釣鱸枝竿喺度不停出線,我就使出「乾坤大羅移」嘅身法,標埋去執起枝竿,實個鉸,唔好比佢再出線,跟手一抽,再狂攪六七吓,嗯!!感覺好輕,冇力嘅~知道唔係大野,咁就輕輕鬆鬆咁收條魚番黎,釣友師傅偉仲問我使唔使撈箕,咁細條鱸,我一野就將佢掟上黎,費事落生扣,放入生籠算數。

又唔知過咗幾奈,師傅偉斷咗口大野,佢話係鱸黎個喎!23:30見目標以達,執埋D架生走人去宵夜喇!拜拜

鱸魚都番埋黎喇,不過就細咗DD

得條斤頭花鱸,好彩仲有D劃仔蹬吓場。

唔記得話埋呢隻三點蟹頂晒角,大人食到答答聲。



沒有留言:

張貼留言